دیدار کارگروه «زیست عفیفانه» استان مرکزی با آیت‌الله دری نجف‌آبادی
کد خبر: 4131270
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱

دیدار کارگروه «زیست عفیفانه» استان مرکزی با آیت‌الله دری نجف‌آبادی

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اعضای کارگروه «زیست عفیفانه» بانوان استانداری مرکزی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

دیدار کارگروه «زیست عفیفانه» استان مرکزی با آیت‌الله دری نجف‌آبادی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، دوشنبه، 14 فروردین، در دیدار با اعضای کارگروه زیست عفیفانه بانوان استانداری گفت: سهل‌انگاری و غفلت در بحث حجاب بسیار خطرناک است و باعث ضربه‌های جبران‌ناپذیر می‌شود. 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه نوجوانان و جوانان را از توطئه‌های دشمنان نجات داد. مدیران اقدامات لازم در این عرصه را با جدیت پیگیری کرده و شبکه‌بندی‌های لازم را انجام دهند. همچنین شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت باید در سرلوحه کارها قرار گیرد‌.

امام جمعه اراک با اشاره به برخی وظایف صدا و سیما بیان کرد: پخش برنامه‌های متنوع از جمله سرود، فیلم و کارتون با موضوعات حجاب و اهمیت داشتن حجاب جز کارهای مهم در صدا و سیماست. باید به برنامه‌هایی که به آموزش دختران با محوریت حجاب می‌پردازد، بیشتر اهمیت داد.

وی اضافه کرد: اهمیت حجاب، اهمیت، عظمت و تکریم خانواده مسائلی هستند که باید از همه امکانات جهت حمایت از آنان استفاده کرد. همه جا بی‌حجابی وجود دارد، در اروپا و در تمام دنیا، ولی معنی بی‌حجابی آرایش کردن، خودفروشی و بی‌بندوباری نیست.

وی با اشاره به وقایع اخیر گفت: حتماً مواظب نقشه‌های شیطانی باشیم که با گرفتن سوژه‌ها و امر به معروف کردن‌های اشتباه کشور و ملت را به خطر نیندازند.

نماینده ولی‌فقیه در پایان بیان کرد: دغدغه شما در خصوص حجاب دغدغه من و همگان هست و یکی از مسائل بسیار مهم ما همین مسئله حجاب است، حجاب جزء واجب‌ترین مسائل کشورست.

انتهای پیام
captcha