شناسایی ۶ بیمار کرونایی در لرستان / یک بیمار فوت شد
کد خبر: 4131464
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

شناسایی ۶ بیمار کرونایی در لرستان / یک بیمار فوت شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به زنگ خطر موج هشتم کرونا در لرستان، گفت: در شبانه‌روز گذشته  ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد و متأسفانه یک نفر بر اثر این بیماری جان باخت.

مریم کوشکی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، ۱۵ فروردین‌ماه در یک گفت‌و‌گوی خبری در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در لرستان، گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد و متأسفانه یک نفر بر اثر این بیماری جان باخت.

وی با بیان اینکه با ثبت شش نفر فوتی بر اثر کرونا از ابتدای سال‌جاری تاکنون در لرستان، زنگ خطر موج هشتم این بیماری در استان به صدا در آمده است، افزود: بر اساس اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی ۱۰ شهرستان استان در وضعیت زرد و الیگودرز هم در وضعیت آبی قرار دارد و بر اساس این گزارش هیچ شهری در وضعیت نارنجی یا قرمز نیست.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر لزوم دریافت نوبت یادآور واکسن کرونا تأکید کرد و ادامه داد: افراد بالای ۱۸ سال که شش ماه از تزریق آخرین نوبت آن‌ها گذشته و افراد بین ۱۲ تا ۱۸ سال به ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای و ضعف ایمنی که شش ماه از دریافت نوبت آخر واکسن آن‌ها سپری شده  باید نوبت یادآور را تزریق کنند.

لازم به ذکر است، کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی  هم بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های مقابله با کرونا و دریافت نوبت‌های یادآور واکسن برای پیشگیری از این بیماری تأکید کردند.

انتهای پیام
captcha