فعالیت 248 آشپرخانه «اطعام مهدوی» در استان مرکزی
کد خبر: 4132131
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

فعالیت 248 آشپرخانه «اطعام مهدوی» در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از فعالیت 248 آشپرخانه «اطعام مهدوی» در استان با هدف تامین بخشی از نیاز روزه‌داران اقشار نیازمند خبر داد.

مجید مومنی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان مرکزی، مجید مؤمنی، مدیرکل این نهاد در استان، گفت:  فعالیت ۲۴۸ آشپزخانه اطعام مهدوی با هدف تامین بخشی از نیاز روزه‌داران اقشار نیازمند، روز پنجشنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان و سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در نقاط مختلف این استان آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود روزانه بیش از ۱۰ هزار وعده غذای گرم در این آشپزخانه‌ها پخت و بین نیازمندان توزیع شود.

وی از توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی با مشارکت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج با حفظ کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع شده است.

مؤمنی، توزیع افطاری ساده با محوریت مساجد را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۱۰۳ هزار افطاری ساده در مساجد سطح استان توزیع شده است. در مجموع از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به منظور اطعام مهدوی بیش از ۱۷۴ میلیارد و ۲۳ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان جذب حامی برای ایتام و محسنین را از دیگر اقدامات کمیته امداد در ماه مبارک رمضان دانست و ادامه داد: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه ekram.emdad.ir یا ارسال عدد یک به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۶ و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان با حداقل پرداخت ماهیانه مبلغ ۱۰۰ هزار ریال در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۶۵۷ کودک یتیم و محسنین در استان از حمایت بیش از ۳۵ هزار حامی بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی برگزاری طرح «مفتاح‌الجنه» و «رایحه خدمت» را از دیگر برنامه‌های این نهاد انقلابی با مشارکت استانداری مرکزی عنوان کرد و افزود: دیدار و همنشینی با ۲ هزار خانوار تحت حمایت با حضور مسئولان از برنامه‌های پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان است.

مؤمنی توضیح داد: خیران و مردم نیک اندیش استان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۸۶*۸۸۷۷* و یا شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ کمک‌های خود را به منظور اطعام نیازمندان پرداخت و در این ضیافت الهی مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha