بیانیه گام دوم انقلاب در راس برنامه‌های سال جدید قرار گیرد
کد خبر: 4132419
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

بیانیه گام دوم انقلاب در راس برنامه‌های سال جدید قرار گیرد

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید در راس برنامه‌های سال جدید قرار گیرد، به‌طوری که ضمن محور قرار دادن شعار سال، باید حرکت جهادی در این زمینه آغاز شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، بیانیه گام دوم انقلاب در راس برنامه‌های سال جدید قرار گیردمنوچهر مودبی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز 19 فروردین در جلسه تبیینی و بصیرتی شعار سال که در سالن جلسات سپاه میاندوآب برگزار شد، گفت: عمل به بند بند بیانیه گام دوم انقلاب ضمن محور قرار دادن شعار سال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» باید در کانون توجه قرار گیرد و در این زمینه حرکت جهادی آغاز شود.

وی با بیان اینکه بدون‌تردید محور برنامه‌ها و حرکت‌ها، سند اعتلای بسیج است، که درراستای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده است، اضافه کرد: برنامه‌های سال‌ جاری با محوریت مساجد اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیج تاکنون ثابت کرده است، مایه ناامیدی برای دشمنان و امیدواری برای دوستان می‌باشد، اضافه کرد: امروز تفکر بسیجی به‌معنای واقعی کلمه جهان‌شمول شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه با روحیه جهادی و انقلابی در همه صحنه‌ها باید حضور پیدا کرده، افتخارآفرینی کنیم، خاطرنشان کرد: این رویکرد را همواره و در صحنه‌های مختلف به خوبی نشان داده‌ایم.

وی با بیان اینکه، بسیج از بدو تشکیل تاکنون همواره در ولایتمداری، خدمت به مردم، نظام، ولایت و انقلاب خوش درخشیده است، اضافه کرد: بسیج با حضور خود در هشت سال دفاع مقدس، موازنه جنگ را تغییر داد، بعد از دوران دفاع مقدس نیز در عرصه‌های موردنیاز حضور یافت و نقش‌آفرینی کرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه ضمن تبیین اهداف و برنامه‌های کارگروه‌های بسیج در سال 1402، تصریح کرد: اهتمام به تقویت جایگاه ارزنده بسیج، اشاعه و ترویج فرهنگ بسیجی، جهاد تبیین و امیدآفرینی باید در برنامه‌ها موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha