دارالعباده در لیالی قدر میزبان دو شهید گمنام می‌شود
کد خبر: 4132534
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

دارالعباده در لیالی قدر میزبان دو شهید گمنام می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با اشاره به حضور دو شهید گمنام عملیات رمضان و خیبر در لیالی قدر در این استان گفت: زیارت شهدا در امامزاده جعفر(ع) یزد برای اقشار مختلف فراهم است.

منصور زارع، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزدسرهنگ منصور زارع، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اینکه دارالعباده در لیالی قدر میزبان دو شهید گمنام است گفت: پیکر مطهر این شهدا شب گذشته، از طریق فرودگاه شهید صدوقی وارد استان شد.

وی با اشاره به اینکه این دو شهید گمنام 27 و 37 ساله هستند افزود: یکی از این شهدا مربوط به عملیات رمضان در شرق بصره و دیگری مربوط به عملیات خیبر هستند.

زارع ادامه داد: این شهدا تا پایان فروردین‌ماه جاری میهمان مردم استان خواهند بود که در همین راستا برنامه‌هایی ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شده است.

وی گفت: این شهدا هر روز از ساعت هفت صبح در محل امامزاده جعفر(ع) شهر یزد برای زیارت مردم حضور دارند و با حضور آنها برنامه‌های فرهنگی و معنوی اعم از برنامه‌های عمومی، دانشجویی و دانش آموزی برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد بیان کرد: پیکر این دو شهید به عنوان مهمان در استان حضور داشته و پس از این زمان به تهران باز می‌گردند تا مراسم تشییع آنان در زمان برنامه‌ریزی شده برگزار شود.

انتهای پیام
captcha