سازمان ملل مدافع بی‌طرف حقوق ملت‌ها باشد
کد خبر: 4132790
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

سازمان ملل مدافع بی‌طرف حقوق ملت‌ها باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: سازمان ملل نهادی بین‌المللی برای حمایت از کشورهای ضعیف است که باید مدافع بی‌طرف حقوق ملت‌ها باشد.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، شنبه، 19 فروردین، در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) اراک، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین، افزود: سازمان ملل نهادی بین‌المللی برای حمایت از کشورهای ضعیف است که باید مدافع بی‌طرف حقوق ملت‌ها باشد، اما باوجود جنایت‌های بی‌شمار اسراییل در سرزمین‌های اشغالی هیچ عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونستی با حملات وحشیانه خود به سرزمین‌های اشغالی و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین، همه اصول و قواعد انسانی و بین‌المللی را زیر پا گذاشته، اما برخی رسانه‌های وابسته با پشتیبانی آمریکای جنایتکار تلاش می‌کنند تا این اقدامات اسرائیل کودک‌کش را به عنوان دفاع مشروع منعکس کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه مردم استان باید در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور داشته باشند و جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کنند، بیان کرد: راهپیمایی روز قدس امسال به دلیل تحولات منطقه در جهان اسلام و فلسطین از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردارست.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم با حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس حمایت خود از ملت ستمدیده فلسطین را به جهانیان نشان داده و با آرمان‌های امام تجدید میثاق کنیم. جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تکلیف همه برای حضور گستـرده‌تر در راهپیمایی روز قدس را سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام
captcha