وعده اعطای بن‌ خرید به مؤسسات قرآنی محقق می‌شود؟
کد خبر: 4133335
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

وعده اعطای بن‌ خرید به مؤسسات قرآنی محقق می‌شود؟

مقرر شده بود تا بن حمایتی خرید از نمایشگاه قرآن به جمعی از مدیران مؤسسات اهدا شود. پنجشنبه هفته قبل در همایش سراسری مدیران موسسات قرآنی این وعده داده شد، ولی تا کنون از سوی مدیران نمایشگاه عملیاتی نشده است.

مدیران موسسات در انتظار بن‌های حمایتی خرید از نمایشگاه قرآن

همایش سراسری مدیران مؤسسات قرآنی و تکریم از ۱۲ نفر از پرچمداران گمنام خدمت به قرآن کریم 17 فروردین‌ماه در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شد.

مقرر بود طی در این همایش بن حمایتی سه میلیون تومانی از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مؤسسات منتخب جهت خرید از نمایشگاه قرآن اهدا شود، اما در پایان اعلام شد که این مبلغ طی روزهای آتی به حساب مؤسسات واریز می‌شود. ولی با گذشت پنج روز از برگزاری همایش همچنان این مبلغ به دست مدیران مؤسسات نرسیده است.

محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در این خصوص به خبرنگار ایکنا گفت: در سنوات گذشته بن حمایتی، پیش از برگزاری همایش مدیران در اختیار اتحادیه یا مدیریت بخش موسسات مردم‌نهاد قرار می‌گرفت.

وی افزود: امسال این بن‌ها به تعداد محدود و در آخرین ساعات روز برگزاری همایش آماده شد که امکان تحویل گرفتن و توزیع آن با توجه به محدودیت زمانی وجود نداشت، لذا مقرر شد از مدیران موسسات حاضر در همایش شماره حساب دریافت شود تا این مبلغ به حساب آنها واریز شود.

انجم‌شعاع بیان کرد: نهایتاً معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد قول دادند که روز شنبه(19 فروردین‌ماه) واریز انجام شود. با توجه به این قول معاون محترم وزیر ارشاد، چنین وعده‌ای نیز به مدیران مؤسسات داده و قرار شد شنبه این اقدام انجام شود.

وی افزود: فهرست افراد شامل دریافت بن حمایتی نیز شنبه در اختیار بخش مالی نمایشگاه قرار گرفت و با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، هنوز واریزی انجام نشده است، اما مقرر شده است به زودی این اقدام که از سوی معاون محترم قرآن و عترت وعده داده شده تحقق یابد.

انتهای پیام
captcha