برگزاری 150 محفل جزءخوانی قرآن کریم در مساجد اردبیل
کد خبر: 4133391
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

برگزاری 150 محفل جزءخوانی قرآن کریم در مساجد اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برپایی بیش از 150 محفل جزءخوانی قرآن کریم مساجد استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

کانون های مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۲۲ فروردین‌ماه، در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل از برپایی بیش از 150 محفل جزءخوانی قرآن کریم مساجد استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این محافل جزءخوانی با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان در مساجد استان برگزار شده است.

آمون تاکید کرد: علاوه بر محافل جزءخوانی ویژه برنامه‌هایی برای تبیین مفاهیم قرآن کریم برای نوجوانان و جوانان نیز برگزار شده تا بتوانیم شاهد گسترش مفاهیم قرآن کریم در زندگی فردی افراد جامعه باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خاطر نشان کرد: این محافل جزءخوانی در راستای تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی برپا شد و استقبال خوبی از این محافل صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ ناب اسلامی با اتکا به مفاهیم عمیق قرآن کریم از ارکان تاثیرگذار در مولفه فعالیت های فرهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد است.

انتهای پیام
captcha