مفسده بی‌حجابی به بهترین شکل برطرف خواهد شد
کد خبر: 4134753
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
رئیس کل دادگستری کرمان:

مفسده بی‌حجابی به بهترین شکل برطرف خواهد شد

حجت‌الاسلام حمیدی با بیان اینکه با افرادی که بخواهند آب به آسیاب دشمن بریزند و سیاهی لشکر دشمن در سطح شهرهای استان شوند برخورد می‌شود، اظهار کرد: مردم و متدینین نگران نباشند زیرا این کار به بهترین وجه اجرایی شده و مفسده بی‌حجابی برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری کرمان در جریان سفر به شهرستان زرند در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه عفاف و حجاب یک مسئله شرعی و قانونی و رعایت آن یک وظیفه و تکلیف الهی است، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند رعایت حجاب یک واجب سیاسی است.

وی با بیان اینکه موضوع کشف حجاب و بی‌حجابی موضوعی است که دشمن روی آن برنامه‌ریزی خاص انجام داده، اظهار کرد: دشمنان در ادامه فتنه‌هایی که طی سال‌های اخیر اجرا کرده‌اند، دنبال آن هستند که با ترویج بی‌ بندوباری و کشف حجاب، اوراق دیگری از این فتنه‌ها را در کشور ما رقم بزنند اما با هوشیاری بصیرت و دشمن شناسی مردم، قطعا این توطئه‌ها نیز خنثی خواهد شد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: مردم وقتی بدانند که موضوع بی‌حجابی یک توطئه سیاسی از سوی دشمنان نظام است، قطعاً حجاب را رعایت می‌کنند. اگر افردی بخواهند آب به آسیاب دشمن بریزند و سیاهی لشکر دشمن در سطح شهرهای استان شوند، برابر برنامه‌های دقیق پیش‌بینی شده و دستورالعمل‌های ابلاغ شده با آنها برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام حمیدی گفت: تمامی دستگاه‌های انتظامی، امنیتی، قضایی و سیاسی در استان کرمان مصمم هستند که دستورالعمل‌های موجود را وفق قوانین ساماندهی کنند و در این رابطه مردم و متدینین نگران نباشند زیرا این کار به بهترین وجه اجرایی شده و این مفسده برطرف خواهد شد.

خبرنگار و دبیر عطیه باقری چاروک

انتهای پیام
captcha