سامانه مردم‌رسی مردم را در برابر یکدیگر قرار نمی‌دهد
کد خبر: 4134836
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

سامانه مردم‌رسی مردم را در برابر یکدیگر قرار نمی‌دهد

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس با اشاره به سامانه مردم‌رسی در حوزه عفاف و حجاب و دیگر مصادیق اجتماعی و شهری گفت: این سامانه که برپایه مدل مردمی طراحی شده است، مردم را در برابر هم قرار نمی‌دهد.

محمدجعفر دوستدار، معاون اجتماعی سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز امروز، 28 فروردین در جلسه شورای معاونین و مدیران این سازمان بر برنامه محوری در شهرداری تأکید و با توجه به راهبرد «شیراز ۱۴۰۴» تأکید کرد.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا بوده است، اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

 اسدی با تشریح طرح سامانه مردم رسی تصریح کرد: مدیریت شهری در اجرای بهینه این طرح همکاری کرده و اجازه نمی‌دهد خدشه‌ای به ریل پیشرفت‌های کلان انقلاب اسلامی وارد شود.

محمدجعفر دوستدار، معاون اجتماعی سپاه فجر فارس نیز در این نشست، دفاع مقدس را الگوی بی‌نظیر مردمی دانست که امام خمینی(ره) آن را بنا نهاد و در برهه‌های انقلاب هرجا این الگوی بی بدیل به‌کار برده شده و اراده مردمی به‌کار گرفته شده، شاهد موفقیت و برکت در آن موضوع بوده‌ایم.

وی بر استفاده از این مدل بی‌بدیل در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیز تأکید کرد و با اشاره به سامانه مردم‌رسی در حوزه عفاف و حجاب و دیگر مصادیق اجتماعی و شهری گفت: این سامانه که برپایه مدل مردمی طراحی شده است، مردم را در برابر هم قرار نمی‌دهد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس نیز که میهمان مدیریت شهری در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری شیراز بود، از همراهی شهرداری شیراز با فراجا در استان فارس در مواقع سخت حوادث سال اخیر تقدیر و تصریح کرد: ما قدردان مدیریت شهری در همکاری برای تأمین امنیت مردم هستیم.

وی همچنین به تشریح ابعاد روانشناختی حوادث سال اخیر و راه‌های اقناع سازی به‌کار برده شده پرداخت و بر همکاری در سامانه مردم رسی نیز تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha