تاریخ اجلاسیه‌های کشوری و استانی نماز دانش‌آموزان در فارس اعلام شد
کد خبر: 4136195
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

تاریخ اجلاسیه‌های کشوری و استانی نماز دانش‌آموزان در فارس اعلام شد

مشاور قرآن، عترت و نماز مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری اجلاسیه استانی و همچنین اجلاسیه کشوری نماز دانش‌آموزان در این استان خبر داد و گفت: اجلاسیه استانی در تاریخ 10 اردیبهشت و اجلاسیه کشوری در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

اجلاسیه نماز دانش‌آموزانحسینعلی معزی، مشاور قرآن‌، عترت و نماز مدیرکل آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه امسال شیراز میزبان بیستمین اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموزان است، گفت: در این راستا از آبان‌ماه سال گذشته پیش اجلاسیه‌ها در سطح آموزشگاه‌ها و شهرستان‌های استان آغاز شد.

وی با تصریح اینکه پیش اجلاسیه دانش‌آموزان در تمام مدارس استان و شهرستان‌ها در سال گذشته اجرا شد، افزود: به یاری خدا اجلاسیه استانی نماز دانش‌آموزان استان در تاریخ 10 اردیبهشت‌ماه جاری در تالار سعدی شیراز برگزار خواهد شد.

معزی ادامه داد: در این مراسم از تمامی عوامل مؤثر در برگزاری اجلاسیه‌های شهرستانی و استانی و نفرات ممتاز آن‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد که میزبانی آن نیز به عهده آموزش و پرورش عشایر استان است.

وی با یادآوری این اجلاسیه‌ها با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نماز در مدارس و تجلیل از فعالان نماز اجرا می‌شود، گفت: اجلاسیه استانی در دو بخش صبح و بعدازظهر اجرا می‌شود که برنامه صبح با حضور مسئولان استانی و بعدازظهر با حضور خانواده‌ها و دانش‌آموزان منتخب اجرایی خواهد شد.

معزی زمان برگزاری اجلاسیه کشوری را 20 اردیبهشت‌ماه و مکان آن را حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد و افزود: این مراسم با حضور 500 نفر از فعالان برتر عرصه نماز از سراسر کشور اجرا خواهند شد که 150 نفر میهمانان خارج از استان و قریب 350 نفر میهمانان داخل استان هستند.

مشاور قرآن، عترت و نماز مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد:‌ در این اجلاسیه علاوه بر سخنرانی شخصیت‌های کشوری از نفرات ممتاز عرصه نماز استان‌های مختلف در اقشار گوناگون نظیر ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران، خانواده‌ها، مدیران آموزش و پرورش، خیران، مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و... تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha