شرکت بیش از ۵۲ هزار خانواده گلستانی در پویش «ستاره‌های زمین»
کد خبر: 4136270
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

شرکت بیش از ۵۲ هزار خانواده گلستانی در پویش «ستاره‌های زمین»

دستیار استاندار گلستان در امور قرآنی از شرکت بیش از ۵۲ هزار خانواده گلستانی در پویش «ستاره‌های زمین» خبر داد و گفت: استان گلستان جزو ۱۰ استان برتر در برگزاری این پویش در ماه مبارک رمضان بوده است.

حسینی واعظ دستیار استاندار گلستان در امور قرآنیسیدمصطفی حسینی واعظ، دستیار استاندار گلستان در امور قرآنی در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اجرای پویش «ستاره‌های زمین» هم‌زمان با سراسر کشور در استان گلستان و به‌مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: در این پویش خانواده‌ها سر سفره افطار، به‌صورت جمعی سوره «قدر» را تلاوت و فیلم و عکس خود را به سامانه مربوطه ارسال کردند.

دستیار استاندار گلستان در امور قرآنی به استقبال پرشور خانواده‌های گلستانی در پویش «ستاره‌های زمین» در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: دویست و هفت هزار و 431 نفر در قالب پنجاه و دو هزار و 188 خانواده گلستانی در پویش «ستاره‌های زمین» در ایام ماه مبارک رمضان شرکت کردند که در کل استان گلستان جزو 10 استان برتر در برگزاری این پویش بوده است.

مسئول جامعه قرآنی عصر گلستان با اشاره به اینکه این پویش با هدف تقویت جلسات خانگی قرآن کریم برگزار شد، گفت: امید است که بتوانیم با اجرای هر چه بیشتر این برنامه‌ها زمینه‌ای برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و تشویق کودکان و نوجوانان به فراگیری مباحث قرآنی داشته باشیم.

حسینی واعظ همچنین به همایش قرآنی «ستاره‌های زمین» در قالب پویش جلسات انس با قرآن در استان اشاره کرد و گفت: این همایش به جهت گفتمان‌سازی در راستای سند چشم انداز قرآنی استان برای تشویق خانواده و علاقه‌مندان قرآنی به برگزاری جلسات انس با قرآن در خانه‌ها، مساجد و محافل بوده که تاکنون در 10 شهرستان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و فعالان قرآنی و پیشکسوتان اجرا شده است.

مسئول جامعه قرآنی عصر گلستان همچنین از برگزاری این همایش قرآنی در شهرهای گمیشان، مراوه‌تپه، آق‌قلا و بندرترکمن خبر داد وگفت: سعی شده در این همایش از پیشکسوتان قرآنی و برگزارکنندگان جلسات خانگی قرآن و فعالان قرآنی و همچنین از خانواده معظم شهدا تجلیل شود.

دستیار استاندار گلستان در امور قرآنی گفت: در راستای سند چشم انداز قرآنی 15 هزار محفل انس با قرآن  برای گروه‌های مختلف مردم برگزار خواهد شد که به پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در استان گلستان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha