آزمون کتبی جشنواره قرآن و عترت در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4136555
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰

آزمون کتبی جشنواره قرآن و عترت در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار می‌شود

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز از برگزاری آزمون کتبی بیستمین جشنواره قرآن و عترت در بخش معارفی همزمان با سراسر کشور در این دانشکده خبر داد.

زینب روستایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراززینب روستایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری آزمون کتبی بیستمین جشنواره قرآن و عترت در بخش معارفی در این دانشکده خبر داد و گفت: این آزمون دوشنبه، 11 اردیبهشت‌ همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون مذکور در بخش معارفی ویژه کارکنان،‌ اساتید و خانواده‌های دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم اجرا می‌شود، گفت:‌ منابع آزمون هر کدام از این بخش‌ها متفاوت خواهد بود.

روستایی تصریح کرد: منابع آزمون در بخش کارکنان در رشته تفسیر از تفسیر نمونه جلد 17 فقط سوره احزاب؛ رشته احکام، کتاب پرسمان احکام از صفحه 201 تا 379 از ابتدای احکام موسیقی تا پایان احکام کپی رایت است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز ادامه داد: منابع آزمون در بخش  اساتید در رشته تفسیر، از تفسیر نمونه جلد 17 فقط سوره احزاب و رشته آشنایی با سیره معصومین از کتاب انسان 250 ساله از فصل اول تا پایان فصل هشتم است.

وی بیان کرد: همچنین منابع در بخش خانواده‌ها در رشته تفسیر، از تفسیر نمونه جلد 17 فقط سوره احزاب و رشته سبک زندگی از فقط کتاب سبک زندگی اسلامی استاد قرائتی خواهد بود.

روستایی در پایان گفت: آزمون مذکور رأس ساعت 10 صبح روز دوشنبه به صورت همزمان در دانشکده‌های علوم قرآنی کشور از جمله شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha