مؤسسه فرهنگی و قرآنی «ماهد» در لرستان افتتاح شد
کد خبر: 4136793
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

مؤسسه فرهنگی و قرآنی «ماهد» در لرستان افتتاح شد

طی مراسمی با حضور علی‌رضا رضایی، قاری ممتاز بین‌المللی و جمعی از فعالان قرآنی، مؤسسه فرهنگی و قرآنی «ماهد» لرستان با مدیریت احمد خدادادی افتتاح شد.

افتتاح مؤسسه فرهنگی و قرآنی «ماهد» لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، آیین افتتاح مؤسسه فرهنگی و قرآنی «ماهد» لرستان، عصر چهارشنبه، 6 اردیبهشت‌ با حضور علی‌رضا رضایی، قاری ممتاز بین‌المللی و جمعی از فعالان قرآنی در خرم‌آباد افتتاح شد.

در آیین افتتاح مؤسسه فرهنگی و قرآنی «ماهد» لرستان که مدیریت آن را احمد خدادادی، از قاریان ممتاز استانی بر عهده دارد، حجت‌الاسلام محمدحسین وحیدی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، احمد کاظمی، رئیس گروه قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی استان، روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان لرستان، حجت‌الاسلام مصطفی تیموری، پژوهشگر علوم اسلامی و مدیرکل استاندارد لرستان حضور داشتند.

احمد خدادادی، مدیر مؤسسه فرهنگی و قرآنی «ماهد» لرستان در حاشیه این مراسم، گفت: فعالیت‌های فرهنگی این مؤسسه با دعوت از قاریان ممتاز کشوری و برپایی محافل قرآنی مردمی و با هدف گسترش فرهنگ قرآنی انجام می‌شود.

وی با تقدیر از زحمات خانم غلامرضایی از خیرین قرآنی استان لرستان، افزود فضای مؤسسه فرهنگی و قرآنی «ماهد» با حمایت این خیر لرستانی به شکل رایگان در اختیار مؤسسه قرار گرفته است.

خدادادی با یادآوری اینکه مؤسسه فرهنگی و قرآنی «ماهد» برای تعطیلات تابستان اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش قرآن کریم کرده است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس، ثبت‌نام برای حضور در این دوره‌ها که شامل رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ ترتیبی، حفظ موضوعی و تفسیر و مفاهیم قرآن کریم است آغاز شده و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۶۹۵۵۵۵۲۸ تماس حاصل نمایند.

مدیر مؤسسه فرهنگی و قرآنی «ماهد» لرستان با اشاره به مشارکت این مؤسسه در برگزاری محافل قرآنی ماه مبارک رمضان امسال، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۲۰ محفل انس با قرآن کریم با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و برخی دستگاه‌های استانی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha