کتاب بیست و نهمین دوره نمایشگاه قرآن منتشر شد
کد خبر: 4136946
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

کتاب بیست و نهمین دوره نمایشگاه قرآن منتشر شد

کتاب بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که سال 1401 برگزار شد یک سال پس از آن رویداد از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

کتاب دوره بیست و نهم نمایشگاه قرآن منتشر شد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتاب بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که سال گذشته بعد از دو سال کرونایی در ۲۷ فروردین سال ۱۴۰۱ همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز به کار کرد بعد از یک سال منتشر شد.

این نمایشگاه به مدت دو هفته و در ۴۰ هزار مترمربع در ۴۵ بخش با شعار «قرآن؛ کتاب امید و آرامش» برگزار شد و براساس اعلام برگزارکنندگان این رویداد بیش از ۸۰ نوآوری و خلاقیت با همکاری نهادها و مؤسسات ارائه شد.

براساس اعلام مسئولان برگزاری نمایشگاه قرآن از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این نمایشگاه، تجلیل از خادمان قرآن کریم با حضور رئیس جمهوری، معرفی خادمان نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، پویش ستاره‌های زمین، مشاوره‌های قرآن بنیان، برپایی ۲۰ وبینار در سطح بین‌المللی، برگزاری همایش مؤسسات قرآنی و رونمایی از مرکز ملی ترجمه قرآن بوده است.

در کتاب بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گزارش بخش‌های ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه، خانواده و سبک زندگی، نوجوان، باغ آیه‌ها (کودک)، ستاره‌های زمین (پویش جلسات خانگی)، مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز، رهبر قرآنی (امین) و مشاوره‌های قرآن‌بنیان منتشر شده است.

همچنین گزارش بخش‌های آثار فرهنگی و صنایع دستی، بین‌الملل، نشر مکتوب و دیجیتال دینی، عفاف و حجاب، خادمان قرآن کریم، نهادها و سازمان‌های دولتی و حاکمیتی، هنرهای دینی، عرضه محصولات عفاف و حجاب، نهادها و موسسات مردمی، فضای مجازی و فرهنگ دانش‌بنیان، آموزش‌های نوین قرآنی، ره یافتگان، ترجمه قرآن، الگوهای فرهنگی، آوا و نغمات قرآنی، سفیران دعوت به قرآن و عترت و بخش دانشگاهی به اضافه گزارش کمیته‌های محافل و مراسم، روابط عمومی، فناوری اطلاعات و نمایشگاه مجازی به چاپ رسیده است.

کتاب بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن

انتهای پیام
captcha