اعلام فراخوان جشنواره «گوهر شاد» در مازندران
کد خبر: 4137054
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

اعلام فراخوان جشنواره «گوهر شاد» در مازندران

فراخوان جشنواره «گوهر شاد» با موضوع پوشش اصیل ایرانی اسلامی از سوی ستاد نهضت پیشرف بانوان مازندران اعلام شد.

فراخوان جشنواره حرف آورد گوهر شاد در مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، فراخوان جشنواره «حرف آورد گوهر شاد» با موضوع پوشش اصیل ایرانی اسلامی از سوی ستاد نهضت پیشرف بانوان مازندران اعلام شد.

این جشنواره با محورهای راه‌کارهای برون رفت از وضعیت انفعالی در حوزه حجاب و عفاف، تثبیت مفهوم زیبایی اصیل به‌عنوان رویکرد فرهنگی و رسانه‌ای در ارتباط با حجاب ایرانی اسلامی، بیان رابطه وثیق امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی با مسئله حیا و عفاف در جامعه، راه‌کارهای عملی برای نهادینه کردن حجاب و حیا در جامعه، تجربه موفق نهی از منکر لسانی در زمینه حجاب، محدودیت های قوانین پوشش در غرب، حجاب از دیدگاه زن غربی تازه مسلمان، روایت فرهنگ پوشش اقوام ایرانی، چالش‌های زن محجبه در غرب، ایجاد انحطاط فرهنگی زن غربی و... برگزار می‌شود.

علاقه‌­مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب «نماهنگ، موشن‌گرافیک، نماهنگ و کلیپ، انیمیشن، پادکست، مقاله و یادداشت، فیلم کوتاه، طرح گرافیکی، وبلاگ نویسی، نمایشنامه، فیلم، نامه، عکاسی، نقاشی، شعر و...» تا 15 خرداد ۱۴۰۲، به دبیرخانه جشنواره، پیام رسان ایتا 09018300285  به آدرس mazandaran_harfavard@ ارسال کنند.

پس از اتمام مهلت ارسال اثار به دبیرخانه و بررسی آثار از سوی هئیت داوران به صاحبان آثار برتر در هر بخش جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.  

انتهای پیام
captcha