حضور 12 هزار نفر در جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان
کد خبر: 4137187
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
سیده‌فاطمه‌ موسوی خبر داد:

حضور 12 هزار نفر در جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان از برگزاری مرحله نهایی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان در بازه زمانی 23 تا 27 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در سی و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجومعلمان 12 هزار نفر حضور داشته‌اند که از بین آنها بیش از هزار شرکت‌کننده به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

برگزاری مرحله نهایی جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان در اواخر اردیبهشت‌ماهسیده‌فاطمه موسوی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برگزاری مرحله نهایی سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان گفت: مرحله نهایی این جشنواره طی روزهای ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: از بین 12 هزار نفر شرکت کننده در جشنواره ۱۸۳۰ نفر در دو بخش گروهی و انفرادی در قالب 49 رشته به مرحله نهایی راه پیدا کردند که بیش از ۵۰۰ نفر در بخش معارفی حضور دارند و ۱۱۰ نفر از آنها به عنوان نفرات برگزیده مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. همچنین شرکت کنندگان رشته‌های آوایی و دیگر رشته‌ها به صورت حضوری در اصفهان رقابت می‌کنند.

موسوی تصریح کرد: آزمون دانشجویان شرکت‌کننده در بخش معارفی که شامل رشته‌های معارف صحیفه سجادیه، معارف نهج‌البلاغه، حفظ فرازهای صحیفه سجادیه و حفظ فرازهای نهج‌البلاغه است، ۱۳ اردیبهشت‌ماه به صورت مجازی و آنلاین با حضور ناظران کشوری در پردیس‌های مختلف برپا می‌شود.

وی افزود: برای حضور موفق شرکت‌کنندگان در مرحله نهایی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان، حدود 10 فیلم آموزشی تهیه و در دسترس شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در پایان در مورد رشته‌های سرود و تئاتر نیز بیان کرد: رقابت‌ رشته‌های سرود و تئاتر دانشگاه فرهنگیان نیز با عنوان «روایت حبیب» با محوریت تئاتر و سرود مقاومت به صورت مستقل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha