واگذاری زمین برای احداث کتابخانه عمومی در شهر نازک علیا پلدشت
کد خبر: 4137336
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

واگذاری زمین برای احداث کتابخانه عمومی در شهر نازک علیا پلدشت

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی گفت: در راستای مصوبات سفر استاندار به پلدشت، قطعه زمینی به مساحت 265 مترمربع برای احداث کتابخانه عمومی در شهر نازک علیای این شهرستان واگذار شد.

خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، ۹ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مصوبات سفر استاندار به پلدشت قطعه زمینی به مساحت ۲۶۵ مترمربع از طرف شهرداری نازک علیا برای احداث کتابخانه عمومی با هدف توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی به اداره ‌ل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه باید توسعه کتابخانه‌های عمومی به عنوان مهمترین ابزار فرهنگی در استان رونق گیرد، افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای جذب اعتبارات لازم برای گسترش کتابخانه‌ها و تلاش برای رفع موانع توسعه کتابخوانی استفاده کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت دسترس‌پذیر ساختن و ارائه خدمات کتابخانه‌ای به همه اقشار جامعه گفت: با هدف بهره‌مندی مؤثر و سهولت دسترسی مردم فرهنگ دوست شهر نازک علیا از خدمات کتابخانه‌ای و منابع اطلاعاتی، ساخت این کتابخانه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با تاکید بر وجود نگاه عدالت‌محور استاندار در مصوبات سفر، یادآور شد: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان به جد پیگیر تسهیل و تسریع در تعیین تکلیف و اعتبار لازم در خصوص تامین زمین لازم برای تکمیل و سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام این مصوبات است.

معصومی تصریح کرد: با عضویت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی در کارگروه سفرهای شهرستانی استاندار، بیش از ۲۲ مصوبه در ۱۱ سفر برای کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های میاندوآب، تکاب، ماکو، اشنویه، سردشت، خوی، ارومیه، مهاباد، پلدشت، شوط و چایپاره تصویب شده که با اجرای آنها بیش از هشت هزار و ۳۰۰ مترمربع به فضای کتابخانه‌ای در استان افزوده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha