خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان رسالت اصلی مسئولان نظام است
کد خبر: 4137449
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان رسالت اصلی مسئولان نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان را رسالت اصلی مسئولان نظام دانست، گفت: برای موفقیت در حل معضلات اجتماعی و فرهنگی در استان باید جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام را جدی بگیریم که راه مقابله با آن تقویت هم‌افزایی‌است.

سردار. ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در جلسه عفاف و حجاب

به گزارش ایکنا از گلستان، سردار ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوای استان در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با موضوع عفاف و حجاب که روز گذشته، ۹ اردیبهشت در گرگان برگزار شد، از اقدامات فرهنگی دانشگاه‌ها در خصوص حجاب و عفاف قدردانی کرد و گفت: همه گروه‌های تأثیرگذار جامعه باید با پرهیز از نگاه سطحی و احساسی و با تحلیل واقع‌بینانه مسائل ضمن تقویت و افزایش امید به آینده در نسل جوان، نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان را نیز خنثی کنند.

ملک شاهکوهی سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگی برای نسل جوان را ارزشمند دانست و گفت: انجام کار فرهنگی و متناسب با اقتضائات سنی جوانان و نوجوان می‌تواند در رشد و شکوفایی و پیشرفت جامعه مأثر باشد، لذا مسئولان استان قوانین اسلامی را در صدور مجوز‌ها رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: دشمنان انقلاب و اسلام از ۴۷ کشور و ۱۱ شبکه جاسوسی، مطابق ذات پلید و شیطانی خود و با صرف هزینه‌های کلان، به‌صورت شبانه‌روزی، جوانان و نوجوانان ما را به هنجار و قانون‌شکنی و اهانت و هتک حرمت به مقدسات تشویق می‌کنند.

مهاجر همچنین از مسئولان دستگاه‌های مرتبط استان خواست برای ساماندهی و حل معضلات اجتماعی و فرهنگی به تکالیف خود درست عمل کنند، افزود: برای موفقیت در حل معضلات اجتماعی و فرهنگی در استان باید جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام را جدی بگیریم که راه مقابله با آن تقویت هم افزایی‌است.

سردار دادگر فرمانده انتظامی استان هم وضعیت حجاب و عفاف استان در سطح کشور را مثبت و خوب ارزیابی کرد و گفت: از مردم و نیرو‌های مردمی درخواست داریم که در زمینه عفاف و حجاب نیروی انتظامی را بیشتر از گذشته یاری کنند.

حجت‌الاسلام محمد دیلم، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در اجرای طرح مقابله با هنجارشکنی و بی‌حجابی در مراکز بر حمایت و پشتیبانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از این اقدام ارزشی تأکید کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر یک مسئولیت اجتماعی و امری همگانی است و محدود به یک دستگاه اجرایی و یا قشر و صنف خاصی نیست و همه در این امر مهم مسئولیت دارند، لذا باید ائمه جمعه در تربیون نماز جمعه بیشتر به تبیین موضوع عفاف عفاف حجاب بپردازند.

انتهای پیام
captcha