برگزاری رویداد ملی خلاقیت و نوآوری‌های قرآنی «عصر قرآن»
کد خبر: 4137505
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

برگزاری رویداد ملی خلاقیت و نوآوری‌های قرآنی «عصر قرآن»

رویداد ملی خلاقیت و نوآوری‌های قرآنی با عنوان «عصر قرآن» از سوی مرکز نوآوری یهدین با حمایت اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت برگزار می‌شود.

رویداد ملی خلاقیت و نوآوری‌های قرآنی «عصر قرآن»به گزارش ایکنا به نقل از اتقان، مرکز نوآوری یهدین با حمایت اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با مشارکت شورای توسعه فرهنگ قرآنی، نخستین رویداد ملی خلاقیت و نوآوری‌های قرآنی را ویژه فعالان و اعضای جامعه قرآنی، طلاب و دانشجویان علاقه‌مند به حوزه معارف و نوآوری را برگزار می‌کند.

آموزش‌های قرآنی، نشر آثار مکتوب قرآنی، تبلیغ و ترویج معارف قرآنی، نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های قرآنی، محصولات حوزه سبک زندگی قرآنی و هر آنچه که به ترویج و توسعه قرآنی یاری می‌رساند، به عنوان محورهای این فراخوان معرفی شده‌اند.

یادآور می‌شود، حمایت از تیم‌ها و ایده‌های برتر، قرارگیری در دوره شتاب‌دهی سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت، برندسازی و تجاری‌سازی ایده‌ها، قرارگیری در اکوسیستم نوآوری و برقراری اتصال با شبکه‌های قرآنی از جمله مزایای حضور در این رویداد ملی هستند.

علاقه‌مندان تا 30 اردیبهشت فرصت دارند، ایده و طرح‌های قرآنی خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره 09910321365 ارسال کنند. همچنین فعالان قرآنی برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت yahdin.ir مراجعه کنند.

مرکز نوآوری یهدین در خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان میرداماد، حسینیه ارشاد قرار دارد. 

انتهای پیام
captcha