مرحله اول هجدهمین آزمون‌های اعطای مدرک به حافظان قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4137809
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

مرحله اول هجدهمین آزمون‌های اعطای مدرک به حافظان قرآن برگزار می‌شود

معاون آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم خبر داد: مرحله اول دوره هجدهم آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ صبح در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرحله اول آزمون هجدهمین دوره آزمون‌های طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح، به صورت همزمان در سراسر کشور و با شرکت حدود ۱۰ هزار حافظ قرآن کریم، در ۷۸ حوزه امتحانی و در رشته‌های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم برگزار می‌شود.

محل برگزاری این آزمون در تهران، به صورت متمرکز و در دانشگاه امام حسین(ع) و در سایر استان‌ها نیز بر اساس حوزه امتحانی مشخص شده در کارت آزمون، برگزار می‌شود.

حسین تقی‌پور، معاون آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم در خصوص برگزاری این آزمون و منابع آن گفت: در مرحله اول، از ترجمه‌های رایج قرآن کریم آزمون کتبی به عمل خواهد آمد.

معاون آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم اظهار کرد: زمان دریافت کارت آزمون تا پنجشنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت ماه خواهد بود و از حافظان گرامی درخواست داریم تا زمان دریافت کارت آزمون خود را به ساعت و روز‌های پایانی موکول نکنند.

وی ضمن تأکید بر مطالعه آئین‌نامه طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان گفت: لازم است حافظان گرامی آئین‌نامه را به دقت مطالعه نمایند تا در فرایند دوره با مشکل روبرو نشده و مطلع باشند که در چه مواردی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. داشتن کارت ملی و کارت ورود به جلسه برای تمامی شرکت‌کنندگان در آزمون ضروری می‌باشد.

یادآور می‌شود آزمون‌های تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی بوده و توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

نشانی حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن

انتهای پیام
captcha