تمدید مهلت ثبت‌نام پنجمین دوره آموزش بیان تفسیر قرآن در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4137862
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

تمدید مهلت ثبت‌نام پنجمین دوره آموزش بیان تفسیر قرآن در حرم شاهچراغ(ع)

مهلت ثبت‌نام اینترنتی در پنجمین دوره مقدماتی و چهارمین دوره تکمیلی آموزش بیان تفسیر قرآن کریم حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تمدید شد.

دوره آموزش بیان تفسیر قرآن، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، مهلت ثبت‌نام اینترنتی در پنجمین دوره مقدماتی و چهارمین دوره تکمیلی آموزش بیان تفسیر قرآن کریم حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تا 12 اردیبهشت‌ماه جاری تمدید شد.

این دوره‌ها ویژه طلاب با مدرک سطح یک و بالاتر و مبلغان قرآن کریم تحت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، مفسر قرآن کریم برگزار می‌شود.

سرفصل‌های این دوره شامل قالب‌های بیان تفسیر، روش‌های دسته‌بندی آیات قرآن، اصول، مبانی و روش برداشت از قرآن، شیوه‌های انتقال مفاهیم قرآن به کودکان و نوجوانان، روش کلاس‌داری و جذاب‌سازی، روش ترجمه ـ کارورزی و جریان‌شناسی شبهات قرآنی و روش‌های پاسخگویی به آن‌ها هستند.

ثبت‌نام در این دوره قرآنی از اول اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و دوره مذکور نیز از ۱۴ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد. روزهای برپایی کلاس‌های این دوره‌ها به صورت هفتگی پنجشنبه و جمعه‌ها خواهد بود که مدت دوره مقدماتی ۳ هفته و تکمیلی به مدت ۴ هفته خواهد بود.

متقاضیان برای ثبت‌نام لازم است تصویر کارت ملی، تصویر صفحه اول شناسنامه و تصویر گواهی تحصیل یا مدرک معتبر را در سامانه مربوطه به آدرس eform.shahchergh.ir/tafsir بارگذاری کنند. همچنین شماره تماس ۰۹۱۷۴۳۵۷۰۱۴ برای پاسخگویی بیشتر اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha