اعلام نتایج 5 بخش از بخش‌های جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
کد خبر: 4138479
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

اعلام نتایج 5 بخش از بخش‌های جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

نفرات برتر بخش‌های مختلف جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که به صورت ارسال اثر برگزار شده است، از سوی مرکز قرآن و عترت این وزارتخانه اعلام شد.

اعلام نتایج 5 بخش از بخش‌های جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

به گزارش ایکنا، نتایج بخش‌های ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی و هنری و رشته آیین سخنوری ذیل بخش آوایی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز چهاردهم اردیبهشت‌ماه از سوی این مرکز اعلام شد.

این رشته‌ها به صورت ارسال اثر برگزار شده است، داوری آثار دریافت شده از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور طی روزهای گذشته با حضور داوران مطرح در دبیرخانه جشنواره انجام شده و نفرات برتر مشخص‌ شده‌اند.

این افراد در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، در کنار برگزیدگان بخش آوایی و معارفی تجلیل خواهند شد.

بخش پژوهشی این مسابقات در پنج رشته مقاله نویسی، تلخیص کتاب، نقد کتاب، ایده‌پردازی، ایده‌شو و تألیف کتاب برگزار شده است. همچنین بخش فن‌آوری و تولیدات رسانه‌ای نیز در سه رشته تولید نرم‌افزار، تولید اپلیکیشن و تولیدات رسانه‌ای اجرایی شده است.

بخش ادبی این جشنواره در رشته‌های شعر، داستان‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی و بخش هنری نیز در رشته‌های خوشنویسی، معرق و منبت، عکاسی، طراحی، پوستر، فیلم کوتاه داستانی، نقاشی، تذهیب، فیلم مستند و اینفوگرافی برگزار شده است. 

بر اساس گزارش ایکنا مرحله نهایی بخش آوایی و معارفی و نیز اختتامیه بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

نفرات برتر این جشنواره به سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که با حضور برگزیدگان دانشگاه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد، پیام نور و ... برگزار می‌شود راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha