جلسه ستاد بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س) در سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد
کد خبر: 4138833
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

جلسه ستاد بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س) در سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد

جلسه تشریح و تبیین شیوه‌نامه ابلاغی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پیرامون نحوه تشکیل ستاد تکریم و بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با حضور معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان برگزار شد.

رضا شریفی معاون استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی، معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان امروز، 16 اردیبهشت‌ماه، در جلسه ستاد تکریم و بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اظهار کرد: دختران و بانوان مسلمان ارکان قدرت‌ساز و مزیت‌های راهبردی جامعه اسلامی ایران هستند که به شدت مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: تهاجمات شدید فرهنگی از سوی دشمنان در حوزه‌های عفاف و حجاب، دین‌گریزی و دین‌ستیزی به‌دنبال سست شدن اعتقادات و فروپاشی بنیان خانواده در بستر اجتماعی هستند.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان با تأکید بر حضور مسئولان در بین جوانان‌ونوجوانان، گفت: اقدامات در زمینه جهادتبین فقط برای رفع تکلیف نباشد، در انجام برنامه‌ها خلاقیت و نوآوری داشته باشید و در زمینه اقناع مخاطب که مقدمه جهادتبیین است از این نوآوری‌ها استفاده کنیم.

زهرا ابراهیمی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌وبلوچستان نیز در این جلسه بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست تشریح و تبیین شیوه‌نامه ابلاغی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پیرامون نحوه تشکیل ستاد تکریم و بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با رویکرد بازنمایی نشاط، امید و سرزندگی با هویت‌سازی برای دختر ایرانی و همچنین هماهنگی جهت اجرای برنامه‌های ابتکاری استان است.

وی افزود: با توجه به اهمیت حفظ و ارتقای هویت ایرانی-اسلامی، دختران نوجوان براساس اهدافی از جمله ایجاد حس نشاط و امید در عموم مردم جامعه به خصوص دختران نوجوان، تکریم مقام دختر در خانواده و جامعه، انعکاس نگرش صمیمی حاکمیت به دختران و...، ضرورت دارد برگزاری برنامه‌های محوری و اقناعی با ایجاد فضای کنشگری توسط دستگاه‌های اجرایی، نهاد فرهنگی و گروه‌های مردمی به صورت منسجم در همه شهرستان‌ها برگزار شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: با توجه به هدف‌گذاری دشمنان به جهت تضعیف بنیان خانواده و تغییر فضای فکری دختران نوجوان و جوان به انحای متفاوت، لزوم بازبینی در انجام برنامه‌های پیش‌رو متناسب با مقتضیات موجود بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام
captcha