برگزاری نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب در قزوین
کد خبر: 4139013
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

برگزاری نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب در قزوین

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب در دهه امر به معروف و نهی از منکر در قزوین برگزار خواهد شد.

نمایشگاه عفاف و حجاب

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، با اشاره به برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در قزوین، گفت: با همت ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و بنیاد عفاف و حجاب استان، نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب و البسه ایرانی و اسلامی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در دهه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین بیان کرد: سعی ستاد بر این است که تمام دستگاه‌های استان که ظرفیت همراهی این رویداد بزرگ را دارند در برپایی این نمایشگاه تعامل داشته باشند.

در ادامه همایونلو، دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین، اظهار کرد: برای اجرای هرچه بهتر این نمایشگاه ایده‌های اجرایی و عملیاتی مانند هماهنگی با هیئت‌های مذهبی برای برگزاری مراسم عزاداری در نمایشگاه، ایجاد غرفه کودکان برای راحتی بیشتر خانواده‌ها، جمع‌آوری دستاوردهای علمی در حوزه عفاف و حجاب، آتلیه عکس یادگاری در بخش‌های جانبی نمایشگاه اجرا خواهد شد.

وی گفت: همچنین باید از ظرفیت جامعه علمی حوزه‌ها و دانشگاه‌ها برای جمع‌آوری دستاوردهای علمی ایشان و همچنین از ظرفیت شهرداری، بسیج و سپاه و صدا و سیما برای معرفی این رویداد به عموم مردم استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha