پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان نوشهری
کد خبر: 4139647
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان نوشهری

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نوشهر از پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در این شهرستان خبر داد.

بهزاد عسکری

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، بهزاد عسکری، رئیس کمیته امداد نوشهر با بیان اینکه در شهرستان نوشهر ۴۱۷۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد و از خدمات این نهاد بهره‌‌مند هستند، گفت: باجه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مستقر در کمیته امداد امام نوشهر به مشتریان و مددجویان خدمات و تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال بدون کارمزد دریافت می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰ مشتری از خدمات صندوق قرض‌الحسنه در سطح شهرستان استفاده می‌کنند.

عسکری با بیان اینکه تسهیلات این صندوق در سرفصل‌های کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، درمانی و فرهنگی برای دانش‌آموزان و دانشجويان پرداخت می‌شود، تصریح کرد:  در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۰ میلیار ریال تسهیلات در قالب ۳۰۲ فقره وام پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان نوشهر با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از ظرفیت حداکثری خیرین در اعطای تسهیلات به نیازمندان در قالب طرح قرض ماندگار، خاطرنشان کرد: خیرین حقیقی وحقوقی مساجد، مراکزنیکوکاری، موسسات خیریه و... می‌توانند با سپرده‌گذاری و تعامل هم افزایی با صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، این نهاد را در رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت یاری کنند که در همین راستا در سال گذشته مبلغ ۳میلیارد ریال سپرده‌گذاری صورت پذیرفته است.

انتهای پیام
captcha