فوت 8 و شناسایی 134 بیمار جدید کرونا در کشور
کد خبر: 4139737
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

فوت 8 و شناسایی 134 بیمار جدید کرونا در کشور

وزارت بهداشت از فوت هشت و شناسایی 134 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور خبر داد و اعلام کرد: 11 شهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

فوت 8 و شناسایی 134 بیماری جدید کرونا در کشور

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از ابتدای واکسیناسیون کرونا در کشور تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۳۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۹۷۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۸۴۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵میلیون و ۵۲۶ هزار و ۱۳۵ دُز رسیده است.

از دیروز تا امروز ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۶۸ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۶۱۰ هزار و ۳۳۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هشت نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۱۸۸ رسید.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۳۶۲ هزار و ۵۸۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۴۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قراردارند. تاکنون نیز ۵۶ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۹۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان وضعیت قرمز، ۱۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۴۶ شهر در وضعیت زرد و ۲۹۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha