تسلیت مسئولان خراسان‌جنوبی در پی شهادت فرمانده پاسگاه انتظامی چارک
کد خبر: 4140387
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

تسلیت مسئولان خراسان‌جنوبی در پی شهادت فرمانده پاسگاه انتظامی چارک

استاندار و فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی در پیام‌هایی شهادت سرهنگ دوم محمدرضا اسداللهی؛ فرمانده پاسگاه انتظامی چارک شهرستان بندر لنگه را تسلیت گفتند.

شهید سرهنگ محمدرضا اسداللهیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، در پیام تسلیت استاندار خراسان‌جنوبی پس از ذکر آیه " ولاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ " آمده است: خبر شهادت سرباز سرافراز اسلام سرهنگ محمدرضا اسداللهی که در لباس دفاع از کیان میهن و سلامت مردم ایران زمین، جان به جان آفرین تقدیم کرد، موجب تالم و تاثر فراوان شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تهنیت این ضایعه به خانواده این شهید گرانقدر و مردم شهیدپرور خراسان جنوبی، از درگاه ایزد منان برای آن بزرگوار، همجواری با حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی نیز با صدور پیامی این شهادت را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌کنند و در این راه از جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنند.

بی شک شهید به معراج رفته‌ امنیت، همکار عزیزمان سرهنگ محمدرضا اسداللهی ادامه دهنده رسالت ارزشمند شهدای والامقام عرصه نظم و امنیت است که در عنفوان جوانی عزیزترین سرمایه خود را با افتخار در طبق اخلاص گذاشته و با اقتدار فدای نظام، اسلام و حفظ امنیت این مرز و بوم کرد.

اینجانب آسمانی شدن سرهنگ محمدرضا اسداللهی اهل خطه شهیدپرور خراسان‌جنوبی و فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندر لنگه در استان هرمزگان را که حین انجام وظیفه و درگیری با قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همچنین همرزمان مجاهدش و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای این شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مسالت دارم.

سرهنگ دوم محمدرضا اسداللهی؛ فرمانده پاسگاه انتظامی چارک شهرستان بندر لنگه روز گذشته حین درگیری و تعقیب و گریز پلیس هرمزگان با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

پیکر این شهید عرصه امنیت قرار است پس از تشییع در هرمزگان، به زادگاهش خراسان‌جنوبی برای تشییع و خاکسپاری منتقل شود.

انتهای پیام
captcha