به‌روزرسانی نسخه ایکنا و احتمال اختلال فنی
کد خبر: 4140847
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

به‌روزرسانی نسخه ایکنا و احتمال اختلال فنی

به دلیل به‌روزرسانی نسخه ایکنا، احتمالا طی 48 ساعت آینده با اختلالات فنی مواجه خواهیم بود.

به گزارش ایکنا، به دلیل به‌روزرسانی نسخه ایکنا، طی 48 ساعت آینده احتمالا اختلالات فنی در سیستم اطلاع‌رسانی خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) ایجاد خواهد شد که پیشاپیش از مخاطبان گرامی این رسانه عذرخواهیم.

ایکنا، نخستین و بزرگ‌ترین خبرگزاری تخصصی قرآن‌ کریم در جهان اسلام است که بیستم آبان‌ماه ۱۳۸۲ مقارن با پانزدهم رمضان المبارک ۱۴۲۴ هـ.ق، با حضور رئیس جمهور وقت افتتاح شد.

این خبرگزاری با تولید ۷ خبر در روز به زبان فارسی کار خود را آغاز کرد و اینک پس از گذشت 19 سال از فعالیت خود به فضل الهی توانسته است با تولید روزانه حدود ۵۰۰ خبر به ۲۱ زبان زنده دنیا، از مرز سه میلیون خبر قرآنی گذر کند. همچنین ایکنا امروز بیست و دومین زبان خود (تاجیکی) را با حضور معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری افتتاح کرد و به طور رسمی 22 زبانه شد.

با توجه به تنوع زبانی و رسالت جهانی ایکنا و فعالیت‌ گسترده این رسانه قرآنی در عرصه بین‌الملل، در اسفندماه سال ۱۳۹۱ نام این خبرگزاری با مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به «خبرگزاری بین‌المللی قرآن» تغییر یافت تا همچون خود قرآن حلقه اتصال مسلمانان در سراسر گیتی باشد.

همچنین، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی از جمله تلگرام، اینستاگرام، توئیتر و ... فعال بوده و همچنین، مخاطبان می‌توانند اخبار خبرگزاری ایکنا را در شبکه‌های اجتماعی داخلی ازجمله ایتا، بله، آپارات و روبیکا نیز دنبال کنند. 

انتهای پیام
captcha