گذری بر مرحله نهایی بخش آوایی بانوان در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت + فیلم
کد خبر: 4141520
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

گذری بر مرحله نهایی بخش آوایی بانوان در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت + فیلم

مراسم اختتامیه بخش آوایی بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان وزارت بهداشت در گروه بانوان در مجموعه خزرآباد ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم اختتامیه بخش آوایی بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان وزارت بهداشت در گروه بانوان، شامگاه یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه در مجموعه خزرآباد ساری برگزار شد.

ثبت نام این دوره از آبان ماه سال قبل شروع شد و در ادامه پس از برگزاری مراحل مقدماتی، برگزیدگان به عنوان راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات در بخش بانوان معرفی شدند.

در بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در شش بخش و ۵۳ رشته، بیش از ۷۰ هزار نفر از خانواده نظام سلامت در سه بخش کارکنان، اساتید و دانشجویان حضور داشته‌اند که ۴۵ هزار نفر در بخش معارفی و حدود ۱۲ هزار نفر نیز در بخش آوایی بوده‌اند. 

۱۹ اردیبهشت‌ماه مراسم اختتامیه پنج بخش از بخش‌های مختلف این جشنواره با حضور ۳۵۰ برگزیده در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. امسال بعد از فروکش دوران اوج ویروس کرونا برای اولین بار پس از چهار سال، بخش آوایی به صورت حضوری برگزار شد. 

در مرحله نهایی بخش آوایی و در گروه بانوان در سه حوزه اساتید، کارکنان و اساتید ۲۷۰ نفر از بانوان طی دو روز در ۱۵ رشته اعم از حفظ و قرائت و دعا و مناجات به رقابت با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام
captcha