فعالیت 2 هزار خادمیار رضوی در استان مرکزی
کد خبر: 4141945
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

فعالیت 2 هزار خادمیار رضوی در استان مرکزی

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی با اشاره به فعالیت حدود ۲ هزار خادمیار در استان، افزود: در کنار خادمیاران رضوی بیش از ۲۵۰ یاور رضوی نیز با این مجموعه همکاری می‌کنند.

محمد بخشی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی، محمد بخشی، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان گفت: دهه کرامت امسال با برنامه‌ریزی برنامه‌های مختلف از فردا، 31 اردیبهشت ماه آغاز و تا 10 خرداد ادامه دارد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی ادامه داد: بازدید از آسایشگاه‌های معلولان، بیمارستان‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از تولید کنندگان و فعالان برتر صنعتی و کشاورزی، دیدار با زندانیان، حل اختلاف بین مردم و برگزاری جشن‌های محله‌ای از جمله برنامه هایی است که به مناسبت دهه کرامت در این استان برگزار می‌شود.

بخشی اظهار کرد: کاروان زیر سایه خورشید 30 و 31 اردیبهشت در زرندیه و ساوه حضور دارد. در ادامه نیز این کاروان به ترتیب روزها در شهرستان‌های دلیجان، محلات، اراک، آشتیان، تفرش، کمیجان، خنداب، شازند، خمین و اراک حضور دارند. همچنین همزمان با ولادت با سعادت حضرت رضا(ع) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مصلای بیت‌المقدس اراک با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری بیش از۵۰ جشن محله محور به مناسبت روز دختر در استان، گفت: اردوی قم و جمکران ویژه خادمیاران رضوی در روز سی‌ام اردیبهشت انجام و جشن روز دختر نیز فردا، 31 همین ماه در فرهنگسرای شهر اراک برگزار می‌شود.

بخشی اضافه کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، گلباران مزار شهدا، تهیه و توزیع غذای گرم، اهدای خون خادمیاران، اهدای جهیزیه، جشن ویژه نوزادان تازه متولد شده، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی، اجرای پویش‌های مردمی، اجرای برنامه «سفره کرامت»، بازدید از ندامتگاه‌ها، برگزاری همایش‌های فرهنگی و پیاده‌روی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اعزام 44 نفر از بیماران خاص به مشهد مقدس، افزود: شبکه خادمیاران رضوی با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان و خدمت به مردم و توسعه فرهنگ رضوی در کشور راه‌اندازی شده است. محوربرنامه‌های این شبکه تقویت و ترویج فرهنگ رضوی و تعمیق محبت حضرت رضا (ع) است. شبکه مردمی خادمیاران رضوی استان از ۲۷۳ کانون اعم از دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی، ۱۲ کانون مرکزی در شهرستان‌ها، ۱۳۰ کانون موضوعی و ۱۴۳ کانون محله‌ای تشکیل شده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی اظهار کرد: حدود ۲ هزار خادمیار فعال در سطح استان در سامانه خادمیاری سازماندهی شده و در کنار خادمیاران رضوی بیش از ۲۵۰ یاور رضوی نیز با این شبکه همکاری می‌کنند.

انتهای پیام
captcha