تسریع فرآیند ورود 300 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی
کد خبر: 4142083
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
سرپرست شهرداری مشهد بیان کرد:

تسریع فرآیند ورود 300 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی

سرپرست شهرداری مشهد گفت: فرآیند خرید 300 اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی تسریع شود.

جواد اصغری، سرپرست شهرداری مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، در آستانه دهه کرامت مراسم معارفه شهردار مشهد با حضور مهدی سلیمی، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، امروز 30 اردیبهشت در تالار شهر برگزار شد.

جواد اصغری، سرپرست شهرداری مشهد در این مراسم ضمن اشاره به مراسم استقبال از بهار 1402، گفت: با کمک و مساعدت همه مدیران استانی و شهری شرایطی ایجاد شد که خللی در روند فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران مضجع منور علی ابن موسی الرضا(ع) وارد نشود. هم‌زمان با ابلاغ طرح‌های تفضیلی و آغاز بازه زمانی تخفیف‌ها را داشتیم که به لطف همکاران در مجموعه شهرداری، پاسخ‌گویی مناسب به شهروندان و خواسته‌هایشان در سه ماهه پایانی سال انجام شد.

وی ادامه داد: حدود 1300 پروانه صادر کردیم در حالی که طرح‌های تفضیلی هنوز تازه ابلاغ شده بود و در سیستم هنوز مشکلاتی داشتیم. در بحث استقبال از بهار و خدمات سفر با تلاش‌های معاونت‌های مختلف به ویژه معاونت خدمات و محیط زیست شهری و معاونت فرهنگی و اجتماعی، شهرآرایی و فضاآرایی شهر در شرایط مناسبی مهیا شد. برخی فعالیت‌ها مانند جشنواره نور و رویداد غذای ملل و ماه امت و... برای اولین بار رخ دادند.

اصغری در خصوص تحقق بودجه درآمدی اظهار کرد: در پایان سال 112درصد بودجه درآمدهای عمومی محقق شد و در تملک سرمایه 139 درصد که براساس گزارش مشاورین از جمله سال‌هایی بوده است که اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

وی با اشاره به همراهی مقام عالی وزارت قبل از سال و گرفتن دستوری در کمک 500 میلیارد تومانی برای خرید 300 اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی، بیان کرد: از مهدی سلیمی، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درخواست دارم، فرآیند خرید 300 اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی تسریع شود تا هرچه سریع‌تر این اتوبوس‌ها به مشهد وارد شود.  

انتهای پیام
captcha