مشکلات همسران شهدا مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 4142753
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

مشکلات همسران شهدا مورد توجه قرار گیرد

مسئول دفتر پیام‌آوران ایثار لرستان با تأکيد بر اینکه همسران شهدا کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند، گفت: مشکلات همسران شهدا مورد توجه قرار گیرد.

کبری حافظی مسئول دفتر پیام آوران ایثار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، کبری حافظی، مسئول دفتر پیام‌آوران ایثار لرستان، امروز، یکم خردادماه در نشست رئیس بنیاد شهید کشور با نخبگان تشکل‌های شاهد و ایثارگر لرستان گفت: رزمندگان استان لرستان نقش برجسته‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس داشتند لذا علاوه بر تبيين نقش‌آفرینی رزمندگان لرستان باید در جهت معرفی شهدای این استان تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید سیدنورخدا موسوی به عنوان شهید شاخص ناجا راهیان نور و ستاد کل نیروهای مسلح معرفی شده است، افزود: این شهید والامقام در درگیری با گروهک تروریستی عبدالملک ریگی مجروح شده و پس از ۱۰ سال در کما به فیض شهادت نائل و به شهید زنده مشهور شد.

حافظی با بیان اینکه سیدنورخدا در سال ۹۷ در شب رحلت نبی مکرم اسلام به شهادت رسید، ادامه داد: بعد از شهادت شهید سیدنورخدا موسوی، بنابر احساس تکلیف در جهت انجام کارهای جهادی و کمک به اقشار کم‌بضاعت جامعه ورود پیدا کرده و در تعامل با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان هستیم.

مسئول دفتر پیام‌آوران ایثار لرستان با اشاره به انجام فعالیت‌های جهادی در سیل پلدختر و کرونا و کارهای جهادی در قالب همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با تشکیل گروه جهادی شهید سیدنورخدا موسوی به عنوان یک همسر شهید رسالت خود را ادامه می‌دهیم.

همسر شهید سیدنورخدا موسوی با تأکيد بر اینکه همسران شهدا کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند، گفت: همسران شهدا  بیش از هر چیزی نیازمند حضور بیشتر در فعالیت‌های جهادی هستند و می‌طلبد که از جهت معنوی بیشتر مورد توجه قرار گیرند. 

 

انتهای پیام
captcha