سوم خرداد نماد پیروزی جبهه حق بر باطل است
کد خبر: 4143248
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

سوم خرداد نماد پیروزی جبهه حق بر باطل است

سردار سرتیپ پاسدار احمدشفایی گفت: سوم خرداد برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی است و نماد پیروزی جبهه حق بر باطل است.

سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، امروز، سوم خردادماه، سردار سرتیپ پاسدار احمدشفایی، فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان، در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت سالروز آغاز عملیات بیت‌المقدس برگزار شد، ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر، گفت: سوم خرداد یادآور خاطرات زرین و پر افتخار دفاع مقدس وانقلاب اسلامی است که برکات بسیار زیادی را برای کشور به ارمغان آورد.
 
فرمانده سپاه سلمان استان تأکید کرد: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بود که مسیر جنگ و مسیر ملت و کشور را بیش از پیش به سمت خودباوری و اتکا به خداوند سوق داد.
 
وی افزود: سوم خرداد برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی است و نماد پیروزی جبهه حق بر باطل است، این روز نماد قدرت الهی است و برای همگان نشان داد که خواب دشمن در نابودی انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد.سوم خرداد برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی است و نماد پیروزی جبهه حق بر باطل است.
انتهای پیام
captcha