ثبت‌نام بیش از 3 هزار گیلانی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی
کد خبر: 4143909
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

ثبت‌نام بیش از 3 هزار گیلانی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان از ثبت‌نام سه‌هزار و 641 گیلانی در دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی 12 خردادماه جاری در گیلان توسط سازمان جهاددانشگاهی استان برگزار می‌شود.

حمیدرضا مسکنی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان

حمیدرضا مسکنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: سازمان اداری و استخدامی با همکاری مرکز آزمون جهاددانشگاهی کشور دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور را برگزار می‌نماید.

وی با بیان اینکه جهت تأمین نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی، فراخوان ثبت‌نام آزمون استخدامی فراگیر 1402 توسط جهاددانشگاهی در سایت مرکز آزمون بارگذاری شد، افزود: با توجه به مجوزهای صادر شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی منظم، برگزاری آزمون عمومی و تخصصی با شرایط و ضوابطی برای شرکت‌کنندگان در دفترچه راهنما ذکر شده بود.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه سه‌هزار و 641 گیلانی در فراخوان دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ثبت‌نام کردند، گفت: این آزمون روز جمعه، 12 خردادماه جاری برگزار می‌شود و کارت شرکت در آزمون هم از روز سه‌شنبه، 9 خردادماه جهت مشاهده و پرینت بر روی وبگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی قابل دریافت است. داوطلبان می‌توانند آخرین اخبار مربوطه و اطلاعیه‌های برگزاری آزمون را از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir پیگیری کنند.

انتهای پیام
captcha