اعلام نتایج مرحله اول آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ
کد خبر: 4144966
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

اعلام نتایج مرحله اول آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس از اعلام نتایج آزمون مرحله اول هجدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از امروز، 10 خردادماه خبر داد و گفت: در این مرحله 618 نفر از استان فارس شرکت کرده بودند.

سیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارسسیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اعلام نتایج آزمون مرحله اول هجدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از امروز چهارشنبه، 10 خردادماه خبر داد و گفت: این نتایج از امروز در سایت تلاوت بارگذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه از استان فارس در مرحله اول 618 نفر از حافظان قرآن در آزمون مذکور شرکت کردند، افزود: آزمون مرحله اول به صورت کتبی در تاریخ جمعه، 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد که شرکت‌کنندگان در صورت قبولی می‌توانند برنامه‌ریزی لازم را برای شرکت در آزمون‌های مرحله دوم داشته باشند.

موسوی اظهار کرد:‌ آزمون‌های مرحله دوم از تاریخ 20 تیرماه 1402 تا 4 مردادماه 1402 به صورت شفاهی در مرکز استان با حضور ممتحینین مجاز و مورد تأیید سازمان دارالقرآن برگزار خواهد شد که جدول زمان‌بندی آن 10 روز قبل از آزمون به اطلاع حفاظ رسانده خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: در مرحله دوم در بازه زمانی 20 تیر تا 4 مردادماه به دلیل اینکه تنها یک تیم داوری فعالیت دارد، هر روز گروهی برای آزمون شفاهی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام
captcha