نهمین یادواره مرحوم «فاطمه پرورش» در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4145601
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
در سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی

نهمین یادواره مرحوم «فاطمه پرورش» در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و نهج‌البلاغه شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه تجلیل از نخبگان و استعدادهای برتر قرآنی شهر اصفهان و نهمین یادواره نخبه قرآنی، مرحوم فاطمه پرورش در سالروز رحلت امام خمینی(ره) خبر داد.

نخبه قرآنی مرحوم فاطمه پرورشسیدهاشم موسوی، مدیر مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و نهج‌البلاغه شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه قرآنی «تابان شو» در روز یکشنبه، ۱۴ خرداد خبر داد و گفت: این برنامه، اختتامیه دوره شناسایی و انتخاب نخبگان و استعدادهای قرآنی شهر اصفهان است که از یک ماه گذشته در شعب مؤسسه جامعةالقرآن آغاز شده است.

وی افزود: دوره مذکور شامل بررسی و داوری استعداد افراد در رشته‌های حفظ، قرائت، خطابه‌خوانی، تفسیر و نحوه ارائه حفظ بوده است که اختتامیه آن با عنوان «تابان شو» همزمان با سالروز رحلت رهبر فرزانه انقلاب، امام خمينی(ره) برگزار می‌شود. 

مدیر مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و نهج‌البلاغه شهرداری اصفهان ادامه داد: در این برنامه، نهمین یادواره نخبه نوجوان قرآنی، مرحوم فاطمه پرورش شامل مسابقات حفظ جزء یک به‌صورت مکتوب و حضوری برگزار خواهد شد و در ادامه، مرحله پایانی مسابقه «تابان شو» با حضور استعدادهای برتر قرآنی و کارشناسان و اساتید ممتاز کشوری برگزار و از نخبگان و چهره‌های برگزیده تجلیل می‌شود. اجرای تواشیح و برنامه‌های جذاب قرآنی و قرعه‌کشی سفر زیارتی مشهد مقدس از بین برگزیدگان و حاضران در جلسه، از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه خواهد بود.

وی بیان کرد: ویژه‌برنامه «تابان شو» فردا، ۱۴ خردادماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ در ساختمان قائمیه واقع در خیابان مسجدسید اصفهان برگزار می‌شود و از همه علاقه‌مندان و فعالان قرآنی برای حضور در این برنامه دعوت به عمل می‌آید.

یادآور می‌شود، فاطمه پرورش، نوجوان حافظ کل قرآن بود که سال 1374 در اصفهان به دنیا آمد. وی ستاره دخت ایران اسلامی در سال ۹۲، دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان و دارای مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث از سازمان تبلیغات اسلامی بود و در کارنامه‌اش رتبه‌های برتر قرآنی، علمی، هنری، ادبی و ورزشی در سطح استان و کشور و عضویت بنیاد ملی نخبگان به چشم می‌خورد. این نوجوان نخبه قرآنی در خردادماه 1393 و در حالی که هجدهمین بهار زندگی‌اش را پشت سر می‌گذاشت، در حادثه آتش‌سوزی منزل پدری دچار مرگ مغزی و اعضای بدنش طبق خواسته خود او، اهدا شد.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha