اجرای 550 برنامه مناسبتی خردادماه در کتابخانه‌های عمومی فارس
کد خبر: 4146098
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

اجرای 550 برنامه مناسبتی خردادماه در کتابخانه‌های عمومی فارس

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس از تدارک کتابخانه‌های عمومی در گرامیداشت حماسه سوم خرداد و دهه کرامت خبر داد و گفت: به مناسبت این ایام 550 ویژه برنامه در کتابخانه‌های عمومی فارس اجرا شد.

محمدحسین فیروزی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسین فیروزی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس امروز، 16 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی در خردادماه گفت: همزمان با حماسه سوم خرداد و دهه کرامت، 550 ویژه برنامه در کتابخانه‌های عمومی استان فارس اجرا شده است که با استقبال خوب اعضا و علاقه‌مندان به حوزه کتاب همراه بوده است.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای گرامیداشت این ایام با هدف مشارکت حداکثری مردم به ویژه کودکان و نوجوانان در طرح‌های کتاب محور صورت گرفته است و بیشترین برنامه‌های برگزار شده در رده سنی کودکان و نوجوان بوده است.

فیروزی با تصریح اینکه 120 برنامه با موضوع گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در کتابخانه‌های عمومی برگزار شده است، گفت: برگزاری نشست‌های جمع‌خوانی، نقد و معرفی کتاب، قصه‌گویی و نمایشگاه کتاب، مسابقات نقاشی و یادواره شهدا از جمله این برنامه‌ها بوده است.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی فارس بیان کرد: همچنین 430 برنامه نیز همزمان با دهه مبارک کرامت و با تکیه بر سیره اهل بیت به وسیره امام رضا(ع) و حضرت احمدبن موسی (ع) و با محوریت دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه‌های عمومی فارس اجرا شده است.

وی افزود: معرفی منابع جشنواره کتابخوانی رضوی و دیگر آثار مرتبط، نشست‌های نقد و بررسی آثار، برگزاری جشن روز دختر، جشن میلاد امام رضا (ع)، نشست‌های مطالعاتی و جمع‌خوانی، قصه‌گویی و برنامه‌های مرتبط با حوزه کودکان و برگزاری محافل ادبی با موضوع دهه کرامت و ... از جمله برنامه‌های برگزار شده بود.

فیروزی همچنین گفت: عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی فارس نیز طی ۳ مناسبت از دهه کرامت برنامه‌ریزی شده بود و  در روزهای یکشنبه، 31 اردیبهشت به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، شنبه 6 خرداد روز بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ(ع) و 10 خرداد همزمان با میلاد امام رضا (ع) انجام شد.

انتهای پیام
captcha