چاپ 260 هزار قرآن شیخ مکتوم در امارات
کد خبر: 4146499
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

چاپ 260 هزار قرآن شیخ مکتوم در امارات

دو موسسه فرهنگی در امارات متحده عربی از توافق خود برای چاپ و انتشار 260 هزار جلد از قرآن شیخ مکتوم بن راشد آل مکتوم خبر دادند.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه البیان، شرکت رسانه‌ای دبی و اداره امور اسلامی و فعالیت‌های خیریه دبی توافقنامه‌ای را برای چاپ 260 هزار نسخه از قرآن کریم شیخ مکتوم بن راشد آل مکتوم(قرآن ملی امارات) امضا کردند.

 این قرارداد توسط محمد سلیمان الملا، مدیر عامل شرکت رسانه‌ای دبی، نماینده مرکز چاپ قرآن کریم محمد بن راشد و حمد آل شیخ احمد الشیبانی، مدیر کل اداره امور اسلامی و خیریه دبی امضا شد.

حمد الشیبانی در سخنانی تأکید کرد این توافق در ادامه رهنمودهای شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس دولت، نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی و دستورات قبلی مرحوم شیخ مکتوم بن راشد آل مکتوم، درخصوص چاپ و انتشار قرآنی با روایت حفص از عاصم و با خط جدید و شکلی فاخر امضا شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: نزدیک به 3 میلیون و 500 هزار نسخه از قرآن شیخ مکتوم بن راشد آل مکتوم از سال 2002 تاکنون در سطح محلی، منطقه‌ای و بین المللی توزیع شده است و جامعه هدف آن تمام نهادها، ارگان‌ها و اقلیت‌ها در کشورهای آفریقایی، اروپایی، عربی و سایر کشورهای جهان بوده اند.

انتهای پیام
captcha