سومین جشنواره قرآنی «صافات» در تفت برگزار می‌شود
کد خبر: 4146573
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

سومین جشنواره قرآنی «صافات» در تفت برگزار می‌شود

سومین دوره جشنواره بزرگ قرآنی «صافات» با محوریت سوره مبارکه احزاب و در سه بخش آوایی، هنری و فرهنگی ویژه عموم مردم شهرستان تفت برگزار می‌شود.

جشنواره صافاتبه گزارش ایکنا از یزد، جشنواره بزرگ قرآنی «صافات» برای سومین سال متوالی با هدف شناخت استعدادهای قرآنی، فرهنگی و هنری شهرستان تفت و حمایت همه جانبه از مؤسسات، گروه‌ها و فعالان این عرصه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

این رویداد بزرگ قرآنی همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) شروع شده و اختتامیه آن، یازدهم مهرماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت رسول مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) برگزار خواهد شد.

همچنین در ماه‌های تیر و مرداد کارگاه‌های آموزشی و آماده‌سازی برای مسابقات برگزار و فرصتی مناسب برای شرکت افراد است. زمان برگزاری مسابقات فینال هر رشته، هفته آخر مردادماه امسال اعلام شده است.

جوایز نفرات اول تا سوم هر رشته از مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان اعلام شده و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام تا دهم تیرماه جاری فرصت دارند، به سایت این جشنواره به آدرس safattaft.ir مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل کنند. همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های  09138543042 و یا  03532633909 تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha