دست یافتن ایران به سلاح موشکی برای ابرقدرت‌ها قابل تصور نیست
کد خبر: 4146606
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
امام جمعه گرگان:

دست یافتن ایران به سلاح موشکی برای ابرقدرت‌ها قابل تصور نیست

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه دست یافتن به سلاح موشکی برای خیلی از ابرقدرت‌ها قابل تصور نیست، گفت: ایران با بهره‌برداری از موشک فتاح جزو چند کشور دنیا در ساخت این سلاح قرار گرفته لذا همه را مدیون امام راحل هستیم که باعث شد ما از زیر سلطه غرب و شرق بیرون بیایم و خودکفا باشیم.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز گرگان ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در مراسم سی و چهارمین ارتحال حضرت امام(ره)‌ گفت: این حضور گسترده مردم نشان می‌دهد که راه امام و خط مشی حضرت امام راحل بدون شک صحیح بود و مردم قدردان این انقلاب و نهضت هستند.

امام جمعه گرگان ایمان به خدا و امید ۲ اسلحه مهم امام خمینی (ره) برای به پیروزی رساندن نظام جمهوری اسلامی دانست وگفت: امروز دشمن بیش از هر چیز به دنبال تضعیف این ۲ سلاح در جامعه به خصوص در بین جوانان بوده که باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه ما هنوز نیاز داریم راهبردها و اندیشه‌های ناب امام راحل را بیشتر بشناسیم، گفت: امام راحل شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی و نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی، در جهان طنین انداز کرد و براساس همین شعار بود که نیروهای مسلح کشور ما توانستند موشک «هایپرسونیک فتاح» را با تکیه بر دانش و توان نیروهای داخلی و بومی بسازند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه دست یافتن به دستاوردهای علمی برای خیلی از ابرقدرت‌ها قابل تصور نیست، گفت: ایران اسلامی با بهره‌برداری از موشک فتاح، در واقع جزو پنج کشور دنیا در دستیابی به دانش ساخت این سلاح قرار گرفته و اینها همه را مدیون امام راحل هستیم که باعث شد ما از زیر سلطه غرب و شرق بیرون بیایم و خودکفا باشیم.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه بدون شک با ایمان به خدا و امید، می‌توانیم به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای برسیم، گفت: جوانان و دانشمندان ما به دنبال ساخت موشک‌های قاره‌پیما هستند اما دست یافتن به این دانش‌ها نفی مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه نیست اما ما می‌توانیم با سلاح ایمان و امید بر مشکلات فائق بیایم.

آیت‌الله نورمفیدی به روزهای زیارت مخصوص امام رضا(ع) در روزهای ۲۳ و ۲۴ ذی‌العقده اشاره کرد وگفت: یکی از اعمال مخصوص این روز زیارت امام رضا(ع) است اگر بتوانیم در این روز در مشهد باشیم و امام رضا(ع) را زیارت کنیم بسیار خوب است اما در صورت نتوانستن می‌توانیم زیارت از راه دور حضرت را بخوانیم و از ثواب آن استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha