برگزاری مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط» در لرستان
کد خبر: 4146912
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸

برگزاری مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط» در لرستان

مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط» از سری برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با هدف مشارکت هنرمندان در معرفی مساجد به‌عنوان پایگاه نشاط دینی و در اختیار گذاشتن آثار تولید شده به فعالان مسجدی برای معرفی برنامه‌های اوقات فراغت مسجد محله، در استان لرستان برگزار می‌شود.

کانون های فرهنگی و هنری مساجدبه گزارش ایکنا از لرستان، مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط»، از سری برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با هدف مشارکت هنرمندان در معرفی مساجد به‌عنوان پایگاه نشاط دینی و در اختیار گذاشتن آثار تولید شده به فعالان مسجدی برای معرفی برنامه‌های اوقات فراغت مسجد محله، در استان لرستان برگزار می‌شود.

موضوع این مسابقه مسجد کانون نشاط(اوقات فراغت مسجدی) و دارای بخش‌های مسجد محله و طرح ملی مسجد، کانون نشاط است که در بخش طراحی پوستر مسجد محله، به مؤلفه بومی بودن پوستر در انتخاب اجزای تصویری و شخصیت‌پردازی بومی امتیاز ویژه تعلق می‌گیرد.

در بخش ملی باید مؤلفه جامع بودن، استفاده از زبان عربی (زبان دوم) و تولید مختص مسابقه را دارا باشد، پوستر حتماً باید در دو قالب JPG کم حجم و فایل اصلی (PSD) ارسال باشد و استفاده از آرم و نام کانون در پوستر الزامی است. همچنین درج عنوان اصلی پوستر «مسجد، کانون نشاط» الزامی است و هر نفر می‌تواند در مجموع چهار اثر در اندازه‌های 50 در 70 سانتیمتر ارسال کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه طراحی برای ارسال اثر، بعد از ورود به کاربری خود در سامانه bachehayemasjed.ir از فرم «من هنرمندم»، رشته هنرهای تجسمی، تخصص پوستر و جشنواره «مسجد کانون نشاط» را انتخاب کنند.

مهلت ارسال آثار تا 23 خردادماه جاری اعلام شده و جوایز بخش مسجد محله شامل شش هدیه یک میلیون تومانی برای شش نفر و یک هدیه دو میلیون تومانی برای یک نفر و در بخش ملی یک هدیه سه میلیون تومانی برای یک نفر و دو هدیه دو میلیون تومانی برای دو نفر است.

شركت‌كنندگان می‌توانند آثار خود را دو بخش مسجد محله(پوستر به‌منظور اطلاع‌رسانی برنامه‌های اوقات فراغت تابستان كانون مسجد) و ملی (پوستر به‌منظور اطلاع‌رسانی برنامه‌های اوقات فراغت تابستان ستاد هماهنگی كانون‌های مساجد) طراحی و ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha