«دوره‌های آشنایی با تدبّر در قرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 4146985
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

«دوره‌های آشنایی با تدبّر در قرآن» برگزار می‌شود

دوره‌های آشنایی با تدبّر در قرآن به همت مؤسسه گفتمان قرآن و ولایت ویژه عموم علاقه‌مندان به فهم قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مؤسسه گفتمان قرآن و ولایت جهت استفاده علاقه‌مندان به فهم قرآن کریم، دوره‌هایی برای آشنایی با تدبر در قرآن و آموزش زبان قرآن را طراحی کرده است.

این دوره‌ها با کار تحقیقی و تدریس روان و آموزش‌محور اساتید این مؤسسه و با فیلمبرداری به همراه اسلاید‌های آموزشی تهیه شده و در سامانه‌ای اختصاصی برای علاقه‌مندان قابل استفاده است.

این دوره در دو مقطع شامل مقطع اول از بسته آموزشی آشنایی با تدبر در قرآن است. در این مقطع ابتدا به مقدمات تدبر در قرآن (مبانی و روش تدبر در قرآن) پرداخته می‌شود و سپس تدبر چهار سوره مدنی منافقون، جمعه، صف و منافقون ارائه می‌شود.

مقطع دوم از بسته آموزشی این دوره آشنایی با تدبر در قرآن است. در این مقطع، تدبر چهار سوره مکی مزّمّل، مدّثّر، قیامت و انسان ارائه می‌شود. مجموع دروس این مقطع ۱۸ جلسه ضبط شده و جمعاً به مدت ۴.۵ ساعت است.

دروس این بسته آموزشی صرفاً یک سخنرانی قرآنی نیست، بلکه حاوی یک آموزش مرحله به مرحله همراه با ارائه یک بحث منسجم و هدفمند با بهره‌گیری از نمودار‌ها و اسلاید‌های دقیق و با کیفیت است که نیازمند تأمل، تفکر و فعالیت شخصی مخاطب به‌صورت گام به گام است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به نشانی اینترنتی https://faragir.tadabor.ir/lms مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha