پیاده‌روی اربعین تذکری برای دشمنان است
کد خبر: 4147023
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

پیاده‌روی اربعین تذکری برای دشمنان است

فرماندار شهرستان رستم با بیان اینکه اربعین نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری برای دشمنان است،‌ گفت: راهپیمایی اربعین، یکی از بزرگترین اجتماعات در جهان است و برگزاری آن نباید به چشم یک برنامه اداری دیده شود.

جلسه ستاد اربعین، شهرستان رستمبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رستم، نشست برنامه‌ریزی و تشکیل ستاد اربعین شهرستان با حضور اعضای شورای تأمین، شورای اداری و هئیت‌های مذهبی در سالن اجتماعات فرمانداری رستم امروز، 21 خرداد برگزار شد.

عبدالکریم کرمی، فرماندار شهرستان رستمی در این نشست، اعزام تعداد 200 نفر زائر حرم امام(ره) با 5 دستگاه اتوبوس را یک اقدام بی نظیر در شهرستان دانست که نتیجه تعامل، همدلی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی، سپاه و بسیج بوده است.

وی افزود: تلاش برای ارتقای خدمات شایسته به زائران اربعین افتخار بزرگی است که نصیب دست‌اندرکاران می‌شود و باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای برگزاری مطلوب این رویداد مهم مذهبی استفاده کرد.

کرمی بر لزوم آسیب‌شناسی و نحوه ارائه خدمات در سال‌های گذشته تأکید کرد و افزود: باید نقاط قوت تقویت شود و نقاط ضعف در خدمت‌رسانی اربعین با اتخاذ تمهیدات لازم برطرف شود.

فرماندار رستم، همچنین نقش ستاد اربعین را هدایتگری، تسهیل‌گری و حمایتی دانست و گفت: باید امورات اربعین با محوریت جریان مردمی پیگیری و اقدام شود.

فرماندار رستم همچنین بر رفع نیازهای موکب‌داران برای ارائه خدمات به زائران با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان تأکید کرد و از  دستگاه‌های اجرایی خواست با بهره‌مندی از ظرفیت‌های شهرستان در جذب نذورات و کمک‌های مردمی و همکاری با ستاد عتبات عالیات تلاش کنند.

رئیس ستاد اربعین شهرستان رستم با بیان اینکه اربعین نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری برای دشمنان است،‌ افزود: راهپیمایی اربعین، یکی از بزرگترین اجتماعات در جهان است و برگزاری آن نباید به چشم یک برنامه اداری دیده شود بلکه یک برنامه مردمی است که باید با برنامه‌ریزی صحیح ادارات در جهت هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن آن روند امور را تسهیل کرد.

وی تأکید کرد: کمیته‌های تعیین شده ستاد اربعین شهرستان در راستای جذب مشارکت مردمی با استفاده از همه ظرفیت‌ها در شهرستان جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی عنایت ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha