حافظان و قاریان قرآن الگوهای جامعه هستند
کد خبر: 4148417
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

حافظان و قاریان قرآن الگوهای جامعه هستند

امام جمعه آزادشهر گفت: باید تلاش کنیم تا بیش از گذشته حفظ و سبک زندگی قرآنی را در جامعه ترویج دهیم، باید قرآن و اهل‌بیت(ع) کنار هم باشد تا چراغ زندگی مان روشن شود حافظان و قاریان قرآن چهره‌های هستند که باید در جامعه الگو شوند.

امام جمعه آزادشهر در تجلیل از حافظان قرآن

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه آزادشهر در دیدار با حافظان و قاریان قرآن آزادشهری که امروز، ۲۷ خرداد برگزار شد، گفت: باید تلاش کنیم تا بیش از گذشته حفظ و سبک زندگی قرآنی را در جامعه ترویج دهیم، باید قرآن و اهل‌بیت(ع) کنار هم باشد تا چراغ زندگی مان روشن شود حافظان و قاریان قرآن چهره‌های هستند که باید در جامعه الگو شوند.

وی ادامه داد: خوب است که انسان وارد وادی قرآن شود چرا که هر قدمی برای تلاوت و حفظ و فراگیری یا تعلیم قرآن تا انس و مرحله عمل خیر و برکت است. بلکه با بهره‌گیری حداکثری از تمام لحظات سعادت دنیا و آخرت را رقم بزند و انس و الفت با قرآن و معرفت‌افزایی قرآنی که ذکر خداست ما را به این سعادت و کمال مطلوب می‌رساند.

حجت‌الاسلام منصوری با تأکید بر اهمیت تشویق فرزندان برای انس با قرآن کریم و حفظ، گفت: تربیت فرزند که بر عهده پدر و مادرها است به‌ معنی ایجاد فضا و بستر تربیت در خانه است، اگر فضای خانه قرآنی باشد فرزندان نیز به سمت قرآن گرایش می‌یابند.

امام جمعه آزادشهر گفت: قرآن محور پيشرفت آدمی به سعادت و آرامش است و كسانی كه با قرآن كريم انس دارند و عمل به دستورات آن می‌كنند، دنيا و آخرت خود را به سعادت و خوشبختی می‌رسانند.

لازم بذکر است در پایان این مراسم با حضور رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر از خانم فاطمه علی بیگی و خانم نیایش شهریاری حافظ ۱۵ جزء از قرآن تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha