مرحله شهرستانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن در آمل برگزار می‌شود
کد خبر: 4148442
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

مرحله شهرستانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن در آمل برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف آمل از برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مازندران، 20 تیر با حضور متسابقین از شهرستان آمل، نور، محمودآباد، لاریجان و بلده در امام‌زاده ابراهیم(ع) خبرداد.

حجت الاسلام محمد هادی بهرامی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی بهرامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، مرحله شهرستانی منطقه 3 استان مازندران، در شهرستان آمل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته‌های آوایی در پنج منطقه از غرب تا شرق استان مازندران برگزار می‌شود، افزود: متسابقین این دوره مسابقات از شهرستان‌های آمل، نور، محمودآباد، لاریجان و بلده سه‎‌شنبه، ۲۰ تیرماه، در امام‌زاده ابراهیم(ع) شهرستان آمل، با هم به رقابت خواهند پرداخت.

بهرامی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در بخش‌های آوایی انفرادی، گروهی، معارفی عمومی، معارفی تخصصی بانوان و آقایان برگزار می‌شود، در بخش آوایی انفرادی متسابقین در رشته‌های حفظ ۲۰، ۱۰، ۵ و ۳۰ جزء قرائت قرآن کریم، ترتیل، دعاخوانی، اذان و ابتهال به رقابت می‌پردازند که رشته اذان شامل حال بانوان نمی‌شود.

رئیس اداره اوقاف آمل با بیان اینکه بخش گروهی این دوره از مسابقات شامل مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم و بخش معارفی عمومی شامل ترجمه‌های سوره‌های یاسین و الرحمن است، اظهار کرد: مسابقات در بخش معارفی تخصصی، شامل معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه است که مرحله شهرستانی آن ۲۹ تیرماه به صورت حضوری و کتبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha