توجه ویژه دولت سیزدهم به رفع عقب‌ماندگی‌های‌ فرهنگی
کد خبر: 4148606
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
استاندار گلستان بیان کرد:

توجه ویژه دولت سیزدهم به رفع عقب‌ماندگی‌های‌ فرهنگی

استاندار گلستان با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به رفع عقب ماندگی های فرهنگی استان دارد، گفت: در دوره اول سفر رئیس جمهور در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار داشته که تاکنون ۷۴ میلیارد تومان آن اختصاص یافته و ۱۱۰میلیارد تومان اعتبار مختص به حوزه میراث فرهنگی بوده که ۲۹ میلیارد آن اختصاص یافته است.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که امروز، ۲۸ خرداد در استانداری گلستان برگزار شد، گفت: ارکان نظام به دنبال تحقق حکمرانی محلی، متعالی و سالم هستند لذا قلب حکمرانی محلی و متعالی رسانه بوده و رسالت خبرنگاران سنگین و نقش شما خطیر و پراهمیت است.

استاندار گلستان دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به رفع عقب ماندگی های‌ ‌فرهنگی گلستان دارد، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان ۲۹۰ میلیارد تومان مصوبه در آموزش و پرورش داشتیم که تاکنون ۷۴ میلیارد تومان آن اختصاص یافته در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۸۰ میلیارد تومان که تاکنون ۷۴ میلیارد تومان آن اختصاص یافته و ۱۱۰میلیارد تومان اعتبار مختص به حوزه میراث فرهنگی بوده که ۲۹ میلیارد آن اختصاص یافته است.

زنگانه با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی استان قریب به ۸ برابر شده است، گفت: تخصیص اعتبارات تملک دارایی از ۲ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان در سال مالی ۱۳۹۹ به ۱۶ هزار و ۲۳۶ میلیارد تومان در سال مالی ۱۴۰۲ رسیده است.

استاندار گلستان به موضوع انتخابات شورای اسلامی در اواخر سال ۱۴۰۲ اشاره کرد وگفت: طبق بررسی های انجام شده با رئیس شورای نگهبان استان موضوع انتخابات را باعنوان رسام در نظر گرفتیم که (ر) نشانده رقابت(س) نشانده سلامت انتخابات(الف) به معنای امنیت انتخابات (م) به معنای مشارکت مردم در انتخابات بیان کردیم.

استاندار گلستان با موضوعات عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد وگفت: خداروشکر می‌کنیم که آنچه در مباحث حجاب گفته شد حضرت آقا در سخنرانی خود تاکید کردند که باید بین فردی که ضعیف الحجاب بوده و کسانی که کشف حجاب کردند بسیار متفاوت است، لذا شیوه مواجهه ماهم باید بسیار متفاوت بوده و بیشتر اقدامات ما باید به صورت تذکر، اقناعی، ترویجی و فرهنگی باشد.

انتهای پیام
captcha