لزوم راهبری هدفمند برنامه‌های فرهنگی با رویکرد عفاف و حجاب
کد خبر: 4148947
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

لزوم راهبری هدفمند برنامه‌های فرهنگی با رویکرد عفاف و حجاب

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به لزوم مشارکت تمامی نهادهای فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب، بیان کرد: باید نسبت به ساماندهی و راهبری هدفمند تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداشت.

به گزارش ایکنا از قم، احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در اولین جلسه هماهنگی برگزاری جشن عید سعید غدیر خم ویژه دختران و بانوان غیر ایرانی که امروز 29 خردادماه با عنوان فرزندان غدیر برگزار شد، گفت: اتباع خارجی یک فرصت دینی، اعتقادی، تبلیغی و بین المللی برای ما هستند که باید به آن‌ها توجه داشته باشیم؛ متاسفانه هنوز انسجام و مانور مناسبی در حوزه عفاف و حجاب در استان قم صورت نگرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به وجود ۳ هزار شهید اتباع خارجی ادامه داد: ما باید فعالیت‌های فرهنگی انقلابی را تقویت و ساماندهی کرده و از این موهبت و فرصت استفاده لازم و مناسب را ببریم.

حاجی‌زاده ادامه داد: برگزاری جشن غدیر بهترین فرصت برای تقویت و ساماندهی نیرو‌های انقلابی است و حوزه‌های فرهنگی نیز باید از تمام توان خود در برگزاری این گونه مراسم مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
captcha