بسته جامع آموزشی مجازی ویژه اوقات فراغت تابستان ارائه می‌شود
کد خبر: 4149259
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
از سوی مرکز آموزش‌ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

بسته جامع آموزشی مجازی ویژه اوقات فراغت تابستان ارائه می‌شود

مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف ارتقای سطح علمی و مهارتی مبلغان، بسته جامع آموزشی مجازی ویژه اوقات فراغت تابستان را ارائه می‌کند.

بسته جامع آموزشی مجازی ویژه اوقات فراغت تابستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف ارتقای سطح علمی و مهارتی مبلغان، بسته جامع آموزشی مجازی ویژه اوقات فراغت تابستان را ارائه می‌کند.

این بسته آموزشی شامل ۳۵ عنوان دوره و کارگاه با موضوعاتی همچون روانشناسی نوجوان، رسانه و خانواده، شناخت دوران نوجوانی، روانشناسی و جامعه‌شناسی تبلیغ، اهمیت و روش پاسخگویی به سؤالات، شیوه‌های جذاب‌سازی کلاس‌های دینی، شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز و مهارت‌های زندگی دوران نوجوانی (ارتباط مؤثر و خودآگاهی) به‌صورت مجازی ارائه می‌شود.

از مزایای شرکت در این دوره آموزشی می‌توان به صدور گواهینامه معتبر و بهره‌مندی از اساتید توانمند اشاره کرد.

یادآور می‌شود، این دوره از سوم تیرماه آغاز شده و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در دوره مذکور و بهره‌مندی از این بسته آموزشی می‌توانند تا تاریخ ۲۷ تیرماه، با مراجعه به سایت مرکز آموزش‌های کاربردی به نشانی el.balagh.ir به این دوره ملحق شوند.

انتهای پیام
captcha