مبارزه با فساد در دستور کار قوای سه‌گانه قرار دارد
کد خبر: 4149555
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

مبارزه با فساد در دستور کار قوای سه‌گانه قرار دارد

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مبارزه با فساد در دستور کار قوای سه‌گانه قرار دارد، گفت: وحدت، همفکری و همدلی در بین مسئولان قضایی، اجرایی و نمایندگان مجلس در اوج است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمانبه‌ گزارش ایکنا از کرمان، همایش محوری گرامیداشت هفته قوه قضاییه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، رئیس کل دادگستری استان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان امروز، اول تیرماه در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان در این همایش ضمن تقدیر از اقدامات جهادگونه کارکنان دستگاه قضایی در استان و گرامیداشت یاد شهدا، گفت: وحدت، همفکری و همدلی در بین مسئولان قضایی، اجرایی و نمایندگان مجلس در اوج است.
 
وی خدمات ارائه شده به مردم در شرایط خاص کشور را نتیجه هماهنگی، همدلی و همفکری مسئولان دانست و اظهار کرد: این همدلی و همراهی به معنای کوتاهی در وظایف ذاتی نیست و امروز وجوه مشترکی بین دستگاه قضایی، اجرایی و نمایندگان مجلس وجود دارد.
 
حجت‌الاسلام حمیدی افزود: اگر دستگاه قضایی در استان کرمان موفق عمل کرده و در سال گذشته بیش از ۸۲۰ هزار پرونده قضایی رسیدگی شده و ۸۸۰ هتکار از اراضی دولتی به بیت‌المال بازگردانده شد و هزاران خدمات دیگر در نتیجه همدلی‌ها و همکاری‌های مشترک قضایی، اجرایی و مقننه است.
 
نماینده عالی قوه قضاییه در استان با بیان اینکه مبارزه با فساد در دستور کار سه قوه قرار دارد، تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که فضای همدلی، همفکری و هماهنگی سبب توفیقات و موفقیت‌های روزافزون در استان و کشور می‌شود و این سیاست طبق سند تحول قضایی به خوبی در حال انجام است و در سال پیش‌رو با قدرت و قوت سیاست‌های خود را پیش می‌بریم.
انتهای پیام
captcha